اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کار وامور اجتماعی در مجلس:

نرخ بیکاری در گلستان بالای 20 درصد است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس گفت: نرخ بیکاری واقعی در گلستان بالایی 20 درصد است.

نرخ بیکاری در گلستان بالای 20 درصد است
مرادعلی منصوری‌رضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه در استان باید با واقعیت‌ها صحبت کنیم، اظهار داشت: آنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌شود در خصوص آمار بیکاری هشت درصد است که براساس تعریف سازمان بین‌المللی کار مطرح شده و مغایر با بیانات مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری 13 شاخص در مورد بیکاری مطرح کرده است، تصریح کرد: براساس شاخص‌ها نرخ بیکاری در گلستان بالای 20 درصد است و هشت درصد مربوط به تعریف سازمان بین‌المللی کار می‌باشد که طبق آن هر کسی در هفته یک ساعت کار کند شاغل محسوب می‌شود.
نماینده مردم آزادشهر، رامیان و چشمه‌ساران در مجلس اسلامی گفت: تعهد استان گلستان برای ایجاد اشتغال 17 هزار و 900 نفر در سال 1390 است که اگر تنها به آمار کسانی که در سامانه تعاون برای اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند اکتفا کنیم، 20 هزار نفر دیگر باید اشتغال فراهم شود و این نشان دهنده این امر است که ما از برنامه پنجم توسعه در زمینه اشتغال عقب مانده‌ایم.
منصوری‌رضی وضعیت اشتغال گلستان را نامناسب عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال متناسب با رشته تحصیلی را باید شاخص اشتغال قرار دهیم تا بتوانیم به مطلوب خود در این زمینه دست یابیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول