اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

عزتی در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش نیروهای خود را از افراد غیرمتخصص تأمین میکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین میکند.

وزارت آموزش و پرورش نیروهای خود را از افراد غیرمتخصص تأمین میکند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی عزتی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت:‌ بر اساس ماده 51 قانون برنامه چهارم و بند 111 قانون بودجه سال 90 وزارت آموزش و پرورش موظف است بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم تأمین کند.

وی افزود: با اینکه این فارغ‌التحصیلان به مرکز آموزش و پرورش متعهد هستند اما مدتی است که وزارت آموزش و پرورش از این فارغ‌التحصیلان استخدامی ندارد و این افراد در بلاتکلیفی به سر میبرند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این موضوع درحالی است که وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین میکند.

عزتی همچنین تصریح کرد: ‌اخیراً در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این وزارتخانه اسامی تعدادی از شرکت‌‌کنندگان در آزمون را به عنوان افراد قبولی اعلام کرد اما پس از 24 ساعت آنها را مردود دانسته‌ است.

وی با طرح سؤالی از وزیر آموزش و پرورش گفت: جناب آقای وزیر اگر فرزند شما در بین این اسامی بود، شما اکنون چه موضعی میگرفتید؟

نماینده دهلران در مجلس از هیئت رئیسه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواست پیگیری بیشتری در این مسائل داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته اینگونه به نظر میرسد که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قصد ندارد سؤالی از وزیر آموزش و پرورش مطرح کند چرا که از سال گذشته تاکنون، سؤالی را مطرح کرده‌ام اما این سؤال هنوز در کمیسیون است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول