اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد:

پیشرفت 97 درصدی ساخت دبیرستان معارف اسلامی بروجن

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: ساختمان دبیرستان پسرانه صدرای بروجن با 97 درصد پیشرفت فیزیکی مهر ماه به بهره‌برداری می‎رسد.

پیشرفت 97 درصدی ساخت دبیرستان معارف اسلامی بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید الهیان پیش از ظهر امروز در بازدید از مراحل پیشرفت این واحد آموزشی اظهار داشت: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع در دو طبقه احداث شده است.
وی با بیان اینکه احداث ساختمان این دبیرستان از سال 86 آغاز شده است، گفت: این ساختمان شامل شش کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه و فضای اداری است.
الهیان در ادامه با اشاره به تعداد مبلغان اعزامی به این شهرستان، گفت: در مدت پنج ماه سال ‌جاری 80 مبلغ به این شهرستان اعزام شده است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه این روحانیان از حوزه‌های علمیه قم و اصفهان به بروجن اعزام شده‌اند، گفت: از این تعداد 24 روحانی همزمان با اوقات فراغت و 25 روحانی به مناسبت ماه رمضان در این شهرستان مستقر شده‌اند.
وی حضور روحانی را موجب رونق مساجد و تقویت بنیه دینی و ارتقای سطح فرهنگی مردم برشمرد و افزود: بر همین اساس لازم است تا مسئولان در راستای فراهم کردن امکانات برای استقرار روحانی در روستاهای بروجن بیش از پیش تلاش کنند.
الهیان با اشاره به برنامه‌های اجرایی روحانیان مستقر در این شهرستان، گفت: اقامه نماز جماعت، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم و برگزاری کلاس آموزش قرآن از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی روحانیان اعزامی به این شهرستان است.
وی خواستار افزایش تعداد روحانیان مستقر در بروجن شد و گفت: در سال ‌جاری دو روحانی در بروجن مستقر بودند که این افراد تا پایان تیر ماه در بروجن مشغول به فعالیت بودند.
الهیان تعداد روحانیان مستقر در بروجن را یک نفر برشمرد و گفت: نیاز بروجن به روحانی مستقر شش نفر است که نامه درخواست آن به استان ارسال شده است.
وی توزیع 900 جلد نشریه در این شهر را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: از این تعداد نشریه 300 جلد به روحانیان و هیئت‌های بروجن اهدا شده است.
الهیان ادامه داد: نشریه‌های شبستان اندیشه، اندیشه معلم، خیمه، پیام محراب، رخداد و بشری از جمله نشریات توزیع شده در بروجن است.
وی با بیان اینکه این نشریات توسط سازمان تبلیغات اسلامی منتشر می‎شود، گفت: مطالب ارزشمند فرهنگی و مذهبی در این نشریات درج می‎شود و روحانیان می‎توانند در مجالس سخنرانی از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول