اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌پذیرد؛

بهره‌برداری از 11 پروژه آبرسانی روستایی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان از بهره‌برداری 11 پروژه آبرسانی روستایی همزمان با هفته دولت در همدان خبر داد.

بهره‌برداری از 11 پروژه آبرسانی روستایی در همدان
مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 11 پروژه آبرسانی روستایی در روستاهای استان همدان به بهره‌برداری می‌‌رسد.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، این پروژه‌ها در شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین افتتاح می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در تشریح برنامه‌های ویژه هفته دولت تصریح کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شرکت شامل مجتمع‌های آبرسانی "ترمیانک"، "قلی‌لاله" و "جراء" در شهرستان تویسرکان و آبرسانی به روستای "رباط شورین" در شهرستان همدان است.
وی گفت: آبرسانی به روستای "وشت" در شهرستان نهاوند، روستای "بوجان" تویسرکان، "مزرعه بید" در شهرستان اسدآباد و "گنبدان" در شهرستان بهار از دیگر اقدامات این شرکت در هفته دولت به شمار می‌رود.
ساکی افزود: عملیات آبرسانی به روستای "سنگرانکوه" در شهرستان رزن، و روستاهای "صادقلو"، "رضاباغی" و "باباحصاری" نیز در شهرستان فامنین انجام می‌پذیرد.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها مشتمل بر اجرای 93.8 کیلومتر خط انتقال، اجرای 37.2 کیلومتر شبکه داخلی و احداث هفت باب مخزن است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ابراز داشت: حفر 14 حلقه چاه، احداث پنج واحد ایستگاه پمپاژ و بهسازی چهار دهنه چشمه نیز از دیگر کارهای این شرکت به شمار می‌رود.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تجهیز و راه‌اندازی یک واحد آزمایشگاه در شهرستان بهار از دیگر برنامه‌های این شرکت به مناسبت هفته دولت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول