اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حضرت سکینه خوی اعلام کرد:

شرکت 1173 دانش‌آموز در برنامه‌های طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت سکینه (س) سپاه خوی گفت: یک‌هزار و 73 نفر از دانش‌آموزان دختر سپاه خوی در برنامه‌های طرح هجرت 3 این سپاه شرکت کردند.

شرکت 1173 دانش‌آموز در برنامه‌های طرح هجرت
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، معصومه عاشق‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: فعالیت دانش‌آموزان شامل عرصه‌های رنگ‌آمیزی، طراحی و زیباسازی بوده که تا به حال شش مدرسه را با موفقیت به اتمام رساندند.
این مسئول افزود: عمده فعالیت‌های اصلی طرح هجرت 3 از بعد فرهنگی ـ اعتقادی و معنوی است.
وی با بیان اینکه طرح‌هایی مانند طرح هجرت 3 می‌تواند زمینه را برای فعالیت گسترده‌تر جوانان فراهم کند، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام و همچنین پاسخ به شبهات با حضور اساتید حوزه علمیه الزهرا(س) از برنامه‌هایی بود که در طول مدت دوره طرح سازندگی به دانش‌آموزان ارائه شد.
این مسئول با اشاره به این نکته که طرح هجرت 3 از جمله الگوهای موفق در به کارگیری جوانان در سازندگی کشور است، بیان کرد: جوانان در راستای اجرای این طرح‌ها میتوانند در اشتغال‌زایی و غنیسازی اوقات فراغت، در قالب بسیج سازندگی مدبران موفقی در آینده نظام اسلامی شوند.
وی لازمه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جامعه را وجود تفکر و روحیه بسیجی در امور دانست و گفت: طرح هجرت سه، بهترین طرح برای به کارگیری جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف سازندگی در کشور است چرا که با فراهم کردن عرصه کار و فعالیت برای جوانان و نوجوانان در قالب این طرح میتوان آنها را برای حضور در صحنه‌های مختلف جامعه در آینده آماده ساخت.
این مسئول بر تقویت فرهنگ کار و تلاش جوانان و بهره‌وری از توان متخصصان بسیجی در امور تخصصی و سازندگی در جامعه تاکید ورزید.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول