اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد؛

برگزاری مسابقه داستان‌نویسی خانواده در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان نخستین مسابقه داستان‌نویسی با موضوع خانواده را در این مرکز برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه داستان‌نویسی خانواده در اصفهان
محمد جلوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مسابقه داستان‌نویسی با موضوع خانواده اظهار داشت: هنر و ادبیات‌ یکی از مقوله‌های تأثیرگذار بر جامعه است و داستان‌ نیز یکی از شاخه‌هایی که در حد خود بسیار سازنده است.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان در سال ۹۰ که با مبحث خانواده است، تصریح کرد: در سال جاری بخش‌های فرهنگی تحکیم بنیان خانواده، صله رحم، قناعت، کنترل خشم و قدردانی از سوی شهرداری به فرهنگسراها ابلاغ و فعالیت‌ها به این سمت سوق داده می‌شود.
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان به دلیل اینکه دوره‌های یکساله داستان‌نویسی در این مرکز برگزار می‌شود، اضافه کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان مجری برگزاری مسابقه داستان‌نویسی تا 12 شهریور ماه فرصت ارسال آثار خود را به این مرکز دارند.
وی افزود: داستان نویسان تا زمانی که آثار خود را جایی ارائه نکنند شناخته نشده ولی داستان‌نویسان خوبی در استان اصفهان در شرف ظهور داریم.
جلوانی در ‌ارتباط‌ با اختتامیه این جشنواره بیان داشت: در شب داستان‌خوانی که 23 شهریور ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود و محمد جواد جزینی داستان‌ها را داوری و بهترین داستان‌ها نیز خوانده می‌شود.
وی به دلیل برگزاری نخستین مسابقه داستان‌نویسی با محور خانواده اظهار داشت: هیچ‌گونه موضوعیتی را به دلیل نخستین تجربه عنوان نداشته‌ایم و این مسابقه برای عموم به صورت آزاد برگزار می‌شود.
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: علاقه‌مندان آثار خود را به صورت کتبی به خیابان ۲۲ بهمن، خیابان علامه امینی، باغ غدیر تحویل یا با ذکر مشخصات به ایمیل ghalamestancenter@yahoo.com ارسال کنند.
انتهای پیام/‌ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول