اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

شهادت رجایی و باهنر راه انقلاب را هموار کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نور گفت: شهادت رجایی و باهنر راه انقلاب را هموار و خط امام (ره) و اسلام ناب را ترسیم کرد.

شهادت رجایی و باهنر راه انقلاب را هموار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری ‌در مراسم بزرگداشت هفته دولت در مسجد جامع این شهر بیان داشت: هفته دولت فرصت و بهانه‌ای برای رجوع به خود و عملکردمان است.
وی اظهار داشت: خداوند در روز قیامت از همه ما حساب و کتاب می‌خواهد و بهتر است قبل از آن روز خود به حساب خود رسیدگی کنیم که آیا به مردم خدمت کردیم و در مسیر خدا گام برداشتیم و باید رفتار اداری خود را مورد بررسی قرار دهیم.
امام جمعه نور خاطرنشان کرد: باید ببینیم چقدر گره از کار مردم باز کردیم و گرفتاریشان را رفع کردیم و آیا با همه غنی و فقیر یکسان برخورد و رفتار کردیم و هر دو را بنده خدا دانستیم و شایسته اکرام یا خیر و فرق قائل شدیم0
امیری تصریح کرد: اگر برای خدا کار کردید و هوای نفس را کنار گذاشتید در نزد خدا و مردم عزیز می‌شوید، کاری که امام کرد، او همه کارها و کلامش اسلام، خدا و دین خدا بود و در جهان عزیز و مورد احترام است.
امام جمعه نور اذعان داشت: همیشه خدا عزیز نمی‌کند، گاهی هم ذلیل می‌کند و بر زمین می‌زند و به پایین می‌کشد و خار می‌کند و همه اینها دست خود انسان است که چگونه عمل کرده و می‌کند.
وی مسئولیت‌ها را امانت دانست و گفت: برخی فکر می‌کنند مسئولیت‌ها شکاری است که وقتی به دست می‌آورند می‌توانند هر کاری بکنند، باید بدانند خداوند از مسئول سئوال می‌کند و حفظ حقوق مردم را می‌خواهد.
امیری توصیه کرد: باید به عدل و انصاف رفتار کنید، کسبه مقید یک شعار دارد و آن هم این است که همیشه حق با مشتری است، این امر برای مسئولان و کارمندان که ارباب رجوع دارند نیز تسری دارد.
خطیب جمعه نور تاکید کرد: مسئولان و کارمندان باید یاد بگیرند همیشه حق با مردم است، به فرموده حضرت علی (ع):«مسئولان خزانه‌دار مردم، نماینده مردم و سفیران حکومت هستند».
در ادامه مراسم کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان معرفی و با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل و تقدیر شدند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول