اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تذکر آئین نامه‌ای طاهرخانی/

بارش باران اخیر برای تاکستان از سیل و زلزله هم بدتر بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تاکستان در تذکر آئین نامه‌ای گفت: بارش باران اخیر برای مردم تاکستان از سیل و زلزله هم بدتر بود

بارش باران اخیر برای تاکستان از سیل و زلزله هم بدتر بود
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: شهرستان تاکستان با 200 هزار جمعیت 25 هزار باغ انگور دارد و اولین شهرستان کشور است که در سال حداقل 400 هزار تن انگور تولید میکند.

وی با بیان اینکه معاش مردم تاکستان از طریق محصول انگور است، گفت: متاسفانه در آستانه عید سعید فطر بارانی که بارید برای مردم تاکستان باعث بروز فاجعه شد.

طاهرخانی ادامه داد: بارش باران به خصوص در 24 ساعت گذشته که در حال حاضر هم ادامه دارد خسارات بسیار سنگینی و غیر قابل جبران به مردم تاکستان تحمیل کرده است به طوری که صد در صد محصولات انگورش منطقه که در آسانه برداشت بود هنوز مانده است و حتی یک کیلو از آن هم برداشت نشد.

نماینده تاکستان گفت: امکان عرضه انگور کشاورزان تاکستانی به بازار و یا تبدیل آن به کشمش وجود ندارد و این مسئله برای تاکستانیها مشکل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این فاجعه از سیل و زلزله هم برای مردم تاکستان درد آورتر بود، اظهار داشت: از مسئولین میخواهیم که به داد مردم منطقه برسند.

طاهرخانی از دولت خواست که برای پیگیری موضوع فوق هر چه سریعتر تصمیمی اتخاذ کنند تا خسارات مردم از ریق ستاد حوادث غیر مترقبه و جهاد کشاورزی جبران شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول