اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران:

4 تیم مرحله نیمه نهایی جام رمضان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران از شناخت چهار تیم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام رمضان قهرمانی استان در ساری خبر داد.

4 تیم مرحله نیمه نهایی جام رمضان مشخص شدند
حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مسابقات امسال جام رمضان فوتبال ساحلی استان شش تیم در دو گروه به میزبانی ساری در ساحل فرح آباد با هم رقابت کردند که در نهایت با انجام بازی‌های دوره‌ای چهره تیم‌های مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
وی گفت: در گروه یک مسابقات تیم‌های فائز کاران فرح آباد ساری(الف)، شهدای بابلسر و اتحاد ساری و در گروه دوم نیز فائزکاران فرح آباد ساری (ب)، بندر امیر آباد و تعاونی اعتباری صالحین به عنوان شش تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودند.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران درباره تیم‌های راه‌یافته مرحله نیم نهایی در این مسابقات افزود: از گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فائزکاران فرح آباد (الف) و شهدای بابلسر و از گروه دوم نیز تیم‌های بندر امیر آباد و تعاونی اعتباری صالحین با بیشترین امتیاز به عنوان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی بودند.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران در ادامه تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم فائزکاران فرح آباد (الف) با تعاونی اعتباری صالحین و همچنین  تیم شهدای بابلسر نیز با بندر امیرآباد مسابقه می‌دهند تا چهره تیم‌های فینالیست و پایانی با برگزاری این مسابقات مشخص شود.
وی در پایان گفت: مسابقه نیمه نهایی فوتبال ساحلی در روز پنجشنبه 10 شهریور و همچنین مسابقه فینال نیز در روز جمعه 11 شهریور با حضور مسئولان در ساحل فرح آباد ساری برگزار می‌شود و به تیم‌های برتر جوایز نفیسی اهدا میشود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول