اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

ترافیک صبحگاهی پایتخت سنگین بود؛

افزایش 100 درصدی تصادفات رانندگی در صبح امروز

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه افزایش 100 درصدی تصادفات رانندگی در صبح امروز، گفت: حجم زیاد بارش باران، همزمانی ساعت پیک ادارات و کسبه و بازار، لغزندگی معابر، احتیاط خودروها و حرکت آهسته‌تر آنها و تصادفات و سوانح رانندگی سبب شد که امروز ترافیک صبح گاهی تهران سنگین باشد .

افزایش 100 درصدی تصادفات رانندگی در صبح امروز

به گزارش خبرگزاری فارس، همایون فتاحی با بیان این مطلب اظهار داشت:  از ساعات اولیه صبح امروز همه نیروهای خدمات شهری و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در مدیریت ترافیک در مرکز کنترل ترافیک حضور یافتند تا اقدامات لازم جهت رفع آب گرفتگی در برخی نقاط و رسیدگی به سوانح و تصادفات در کوتاه ترین زمان ممکن را صورت دهند.


وی با بیان اینکه حجم بارش باران امروز زیاد بود، گفت: با توجه به طولانی بودن زمان بارش، در برخی از نقاط شهر حجم بارش بیش از ظرفیت کانال‌ها بود که این مسئله سبب آب گرفتگی بعضی از معابر شد که با حضور و آمادگی کامل نیروهای خدماتی مناطق مشکل نقاط آبگرفته به سرعت برطرف شد.

فتا
حی تصریح کرد: در ماه رمضان با توجه به همزمان شدن پیک ترافیک صبح گاهی ادارات و بازار ترافیک سنگین بوده که امروز با بارش باران و لغزندگی معابر شاهد تشدید ترافیک بودیم.


مدیر مرکز کنترل ترافیک گفت: همچنین در اثر لغزندگی معابر و بارش باران شاهد افزایش ترافیک بودیم به گونه‌ای که تصادفات امروز 100 درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشته است.


وی خاطر نشان کرد : بزرگراه های شهید همت ، شهید مدرس و شهید صدر امروز ترافیک سنگینی داشتند و همچنین در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل افتادن یک کامیون در کانال آب ترافیک سنگینی ایجاد شد که خوشبختانه با اعزام سریع نیروهای امداد این کامیون از کانال خارج شد.


مدیر مرکز کنترل ترافیک تهران تاکید کرد : در مواردی که سوانح رانندگی رخ داده بود ، نیروهای امدادی سریعا خود را به محل رساندند تا ضمن رفع مشکل از تشدید ترافیک جلوگیری کنند و اکنون نیز ترافیک در خیابان‌ها کاهش یافته است
.
انتهای پیام/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول