اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

شناسایی 30 هزار ساختمان بدون پروانه در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت:30 هزار ساختمان بدون پروانه ساختمانی در شهر ساری شناسایی شد.

شناسایی 30 هزار ساختمان بدون پروانه در ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه صدور پروانه ساختمانی به سود شهرداری است، بیان داشت: ساماندهی ساختمان‌های بدون پروانه ساخت و ساز در شهرداری الزامی است و این امر موجب می‌شود تا جلوی ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه شهر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: مصوباتی که از شورای شهر صادر می‌شود همه اعضا این نهاد در قبال آن مسئول هستند و اگر در اخذ مطالبات شهرداری از سوی شورا تخفیف‌هایی برای ارباب رجوع لحاظ شد تنها جنبه تشویقی داشته نه اینکه آسیب مالی به شهرداری وارد شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه شورای شهر قصد حیف و میل کردن اموال شهرداری را ندارد، متذکر شد: شهرداری از اخذ کسری پارکینگ‌ها برای کاهش ترافیک شهری هزینه کرده است اگر پارکینگ طبقاتی در مرکز مازندران احداث نشد تعریض و روگذرهایی که ایجاد شد در کاهش ترافیک شهر تاثیرگذار است.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری مهلت دو ماهه به پیمانکار شهر بازی در ساری داده است، تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه پیمانکار وقت دارد تا اقدامات ویژه‌ای برای شهر بازی داشته باشد در غیراین صورت فسق قرارداد یک طرفه از سوی شهرداری انجام می‌شود.
وی پل ولیعصر(عج) را از افتخارات شورای سوم و شهرداری مرکز مازندران دانست و اظهار داشت: کیفیت پروژه‌های عمرانی در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد و نامطلوب بودن آسفالت سطح پل ولیعصر حیثیت مهندسی و مسئولان امور شهری را زیر سوال می‌برد.
نقیبی ادامه داد: شرکت سازنده پل غدیر باید از تجربیاتی که در احداث روگذر در سطح استان کسب کرده است، پروژه عمرانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری تعبیه نشدن محل عابر پیاده در میدان ولیعصر(عج) را سهل انگاری شهرداری دانست و اذعان داشت: در میدان ولی عصر به لحاظ تعبیه نشدن محل تردد عابران پیاده دو تصادف منجر به مرگ رخ داد که ما خود را قاتل دو شهروند ساروی می‌دانیم.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول