اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد:

حل مشکلات اسکان عشایر برنامه جدی مجلسیان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل طرح اسکان عشایر مغان نیاز ضروری منطقه و برنامه جدی نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی است.

حل مشکلات اسکان عشایر برنامه جدی مجلسیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وکیل سپه صبح امروز در آیین افتتاح همزمان 45 پروژه عمرانی پارس‌‌آباد اظهار داشت:  به واسطه توجه، تلاش و فعالیت مسئولان مشکل 30 ساله عشایر منطقه با شرکت‌های کشت و صنعت‌ مغان و پارس حل شده است. 
سپه عشایر را از قشرهای پویا، فعال و نجیب جامعه ذکر کرد و افزود: حل سریع برخی موانع و مشکلات پیش روی طرح اسکان عشایر از نیازهای ضروری منطقه به شمار میرود.
وی رفع مشکل طرح‌های تصفیه‌ خانه آب و فاضلاب پارس‌آباد و اصلاندوز، مدیریت یکپارچه سد خداآفرین، توسعه راه‌های مواصلاتی پارس‌آباد به مرکز استان، گازرسانی به مرکز بخش تازه‌کند، توسعه فرودگاه پارس‌آباد، بازگشایی گمرکات تازه‌ کند و اصلاندوز، استقرار کلانتری و دادگاه در تازه کند را از جمله نیازهای این منطقه برشمرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: حل معضل تداخل اسناد مالکیت زراعی بخش خصوصی و کشت و صنعت مغان، توسعه منطقه آزاد تجاری ارس تا محدوده پارس‌آباد و ایجاد مرکز توریستی در محدوده شهرک مغان را از جمله مطالبات مردم این شهرستان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمات دولت نهم و دهم این شهرستان را با جهش در زمینه‌های مختلف روبه رو کرده است.
ولی کریمی ادامه داد: با وجود تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته، این شهرستان به لحاظ مرزی و مهاجر‌پذیر بودن به توجه بیشتر نیازمند است.
وی اضافه کرد: به رغم تبلیغات رسانه‌های بیگانه در منطقه، مردم ولایت‌مدار این خطه در تمام عرصه‌های انقلاب حضور فعال و چشمگیر داشته و دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طرح پرورش قارچ خوراکی و سه واحد کارگاهی در شهرک صنعتی از جمله طرح‌هایی بود که در سفر استاندار اردبیل به پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول