اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

رییس شرکت مانگلور:

صادرات نفت ایران به هند بی وقفه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رییش شرکت پالایشگاهی مانگلور هند تاکید کرد این شرکت بدون هیچ وقفه و توقفی به واردات نفت از ایران ادامه می دهد و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

صادرات نفت ایران به هند بی وقفه ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نشریه بیزینس لاین، هازاریکا در کنفرانس خبری و مطبوعاتی تصریح کرد شرکت مانگلور بیش از 65 درصد نیازهای نفت خود را از ایران تامین می کند .
وی افزود امروز ما روابط بسیار خوبی با ایران داریم . ما سعی می کنیم بهترین راهکار را برای پرداخت پول نفت ایران انتخاب و اجرا کنیم . با پیدا کردن راهکار جدیدی این شرکت بازپرداخت بدهی های نفتی خود به ایران را آغاز کرده است . ایران نیز بدون وقفه صادرات نفت به هند را ادامه داده است .
 وی افزود شرکت مانگلور قراردادی را با کویت به امضا رسانده است که در صورت توقف صادرات نفت ایران بتوانیم از کویت نفت وارد کنیم .
شرکت مانگلور که حدود 7 میلیون تن نفت در سال از ایران وارد می کند قصد دارد تا پایان امسال یک میلیون تن نفت نیز از کویت وارد کند .
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آینده مکانیسم پرداخت پول نفت ایران گفت ما مکانیسمهای مختلفی برای پرداخت پول نفت ایران داریم . ولی در شرایط کنونی نمی توانم به جزییات آن اشاره کنم .
وی افزود تا کنون هیچ وقفه ای در صادرات نفت ایران به مانگلور نداشته ایم .
اقدام بانک مرکزی هند در دسامبر گذشته مبنی بر توقف مبادلات ارزی در چارچوب اتحادیه پایاپای پولی آسیا مشکلات زیادی را برای شرکتهای نفتی هند در پرداخت پول نفت ایران ایجاد کرده است.
انتهای پیام/

  


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول