اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از 12هزار اقلام ضد فرهنگی در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی سیستان‌وبلوچستان از اجرای چند‌ مرحله عملیات پاکسازی مناطق آلوده و کشف بیش از 12 هزار عدد اقلام ضد فرهنگی در این شهرستان خبرداد.

کشف بیش از 12هزار اقلام ضد فرهنگی در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود حیدری اظهار داشت: با اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان زاهدان بیش از 12 هزار عدد اقلام ضد فرهنگی و121 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای کشف وضبط شد.
وی افزود: پس از شناسایی چند منطقه آلوده ومحل‌های عرضه محصولات مخرب فرهنگی مأموران پلیس اطلاعات و اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چند مرحله عملیات و اجرای طرح‌های انتظامی موفق به کشف 4هزار و881 عدد سی دی غیر مجاز و 8 هزار و 110 عدد صور مبتذل شدند. 
حیدری تصریح کرد: در ادامه این عملیات و در اجرای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن مأموران پس از شناسایی محل‌های نگهداری تجهیزات ماهواره‌ای در بازدید از دو مجتمع مسکونی در این شهرستان موفق به کشف 121 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای شدند‌.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با بیان معضلات و اثرات مخرب استفاده از تجهیزات و محصولات ضدفرهنگی خاطر نشان‌کرد‌: دشمن با استفاده از این ابزار همواره قصد دارد تا با نفوذ در افکار جوانان و نوجوانان این مرز و بوم که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند آنان را به بیراهه‌های انحطاط سوق دهد.
حیدری یادآورشد: دشمن برای دستیابی به مقاصد شوم و پلید خود با به کارگیری افرادی ناآگاه که فکر نمیکنند روزی فرزندان خودشان نیز به این بیراهه‌ها کشانده شوند اقدام به اجرای این شبیخون فرهنگی میکند که برای مبارزه با این اقدام دشمنان نیاز به همکاری مردم  استان است.
وی از خانواده‌ها و مردم شریف استان خواست‌ ضمن ایجاد روابطی دوستانه و ایجاد زمینه‌های تفریحی سالم برای جوانان و نوجوانان خود، هرگونه اطلاعات و اخباری را در مبارزه با این اقدامات شوم دشمنان و هنجار شکنان اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول