اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر نماینده ولی فقیه کردستان:

تمسک به قرآن سبب دوری از گناهان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان تمسک انسان‌ها به قرآن کریم را گامی برای دوری از گناهان عنوان کرد و گفت: قرآن کریم انسان را از گناهان پاک می‌کند.

تمسک به قرآن سبب دوری از گناهان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی فرضی ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم آموزش و پرورش شهرستان سنندج در مسجد جامع این شهرستان اظهارداشت: توجه به دستورات قرآن کریم و به کابردن این کلام الهی در زندگی موجب می‌شود انسان پاک شده و روز به روز به خداوند متعال نزدیک‌تر شود.
وی با اشاره به اینکه نماز نیز عامل بازدارندگی فرد از گناهان است، افزود: اقامه نماز و قرائت قرآن سعادت انسان‌ها را به همراه دارد بنابراین نباید آن دو مهم را در زندگی فراموش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر به اقامه نماز و قرائت قرآن بپردازیم بدون تردید شاهد ترقی و پیشرفت خود، جامعه و حل مشکلات خواهیم بود.
معاون فرهنگی دفتر ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: قرآن انسان را به حقیقت خود که فطرت انسانی است متذکر شده و به آن بازمی‌گرداند و موجب رهایی انسان از ظلمت‌کده نفس می‌شود.
فرضی قرآن را سفره گسترده‌ای بیان کرد که هر کس کنار این سفره بنشیند به اندازه وسعت قلب و ظرفیتش از آن بهره می‌برد.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم همه مشکلات جامعه ما از بین برود و جامعه‌ای عاری از گناه و آسیب داشته باشیم باید به قرآن پناه ببریم.
وی اطاعت از فرامین الهی و پناه بردن به کتاب آسمانی را وظیفه و رسالت هر مسلمانی بیان کرد و یادآور شد: هر مومن و مسلمانی باید در راستای توجه به این فرایض تلاش کند.
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود خواستار توجه هر چه بهتر دانش‌آموزان به قرائت قرآن کریم و به کاربردن دستورات این کلام الهی در زندگی شد و گفت: نوجوانان و جوانانی که قاری قرآن کریم هستند برای جامعه دینی و اسلامی ما مایه مباهات و افتخارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول