اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 2 پروژه کشاورزی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی از دو پروژه کشاورزی در خرمشهر بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 2 پروژه کشاورزی در خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، ابراهیم داوری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این دو پروژه کشاورزی در خرمشهر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای گزارش و انعکاس عملکرد دولت است.
وی با تأکید بر گرامی‌داشت شهید رجایی و باهنر، ادامه داد: مسئولان باید همواره مدیریت و دولت مکتبی شهید رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم، افزود: با نگاه ویژه دولت نهم و دهم به مناطق محروم شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در راستای حمایت و احیای کشاورزی در سطح شهرستان بودیم.
وی افزود: خرمشهر دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش کشاورزی است که باید در راستای توسعه و رونق این بخش بیش از پیش توجه شود.
داوری با تأکید بر حمایت دولت از طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی، تصریح کرد: در صورت اجرای پروژه‌های کشاورزی علاوه بر رونق و توسعه کشاورزی در منطقه شاهد ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهیم بود.
وی گفت: کشاورزان تاکنون در راستای سیاست‌های دولت در زمینه توسعه و رونق اقتصادی و تولیدی منطقه گام برداشته‌اند که لازم است تلاش‌های آنها را ارج نهیم.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر اضافه کرد: در راستای تلاش‌های صورت گرفته به‌مناسبت هفته دولت دو پروژه کشاورزی در روستاهای حفار شرقی و غرب کارون خرمشهر امروز به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار داشت: این طرح‌ها شامل سامان‌دهی گاومیش‌داری با متراژ 900 مترمربع و احداث باغ الگویی با اجرای سیستم آبیاری تحت فشار است.
داوری بیان کرد: باغ الگویی با استفاده و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح سه هکتار از اراضی این روستاها اجرایی شده است.
وی افزود: اعتبار هزینه شده به‌منظور اجرا و بهره‌برداری از این دو پروژه بالغ بر 553 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: با اجرای این پروژه بیش از 35 فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت دولت از بخش کشاورزی و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شاهد رفع مشکلات فراروی کشاورزان و توسعه کشاورزی در سطح منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول