اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ غرب کشور:

مساجد زمینه‌ساز گرایش جوانان به اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ غرب کشور با اشاره به اهمیت مساجد در گسترش دین، گفت: مساجد همواره زمینه‌ساز گرایش جوانان به اسلام است.

مساجد زمینه‌ساز گرایش جوانان به اسلام است
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی در همایش توجیهی و کارگاه آموزشی هیئت امناء و ائمه جماعت مساجد و اماکن متبرکه در سنندج، گفت: آرامش و امنیت تنها در سایه وحدت در کشور ایجاد می‌شود و اکنون به برکت اسلام همه ما می‌توانیم در مسجد گرد هم آئیم  و آداب و فرائض دینی را به پا داریم.
وی افزود: طبق فرمایش خدا در قرآن کریم قبل از اسلام شما همه متفرق و دشمن همدیگر بودید اما امروز به برکت دین مبین اسلام است که بین شما برادری و برابری ایجاد شده است .
فراشی با بیان اینکه هیئت امنای مساجد باید جاذبه داشته باشند، افزود: آنها با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای روز در امر ترویج و آموزه‌های دینی بستر و زمینه فرهنگی مناسبی برای رشد فرهنگ قرآنی فراهم کنند و گرایش جوانان به سمت دین را تقویت کنند.
وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری که استان کردستان یک استان فرهنگی است، گفت: هیئت امناء باید دستورات شرعی امامان شافعی، جعفری و دستورات اهل سنت و مذاهب دیگر را در مساجد ساری و جاری نمایند و زمینه رشد اندیشه‌های دینی و قرآنی را در مساجد فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: هیات امنا مسجد باید با بصیرت برنامه‌های دینی را در مسیر درست هدایت کند و شبهات و مسائل مردم را حل و فصل کند.
فراشی خطاب به همه مسئولان ادارات و هیئات امنای مساجد گفت: شهید رجایی را به عنوان فردی که دراوج سادگی و کمال تواضع زندگی می‌کرد در انجام کارهای دولتی و خدمت به مردم الگو و اسوه قرار دهند.
رئیس مرکز بزرگ غرب کشور افزود: کشور ایران اسلامی همیشه اول و آخر ماه مبارک رمضان را اعلام می‌کند و برای استحصال رویت هلال ماه رمضان تلاش می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول