اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

هدف اصلی دولت محرومیت زدایی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: هدف اصلی دولت توجه به محرومیت زدایی و خدمت به محرومان است.

هدف اصلی دولت محرومیت زدایی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد حسن شنبدی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای زیارت ساحلی دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دو نماد خدمتگذار اظهار داشت: هفته دولت تجدید میثاق با ولایت مطلقه الهی و رهبر عزیزمان، مردم، امام و آرمان‌های آن حضرت و تجدید میثاقی با شهیدان رجایی و باهنر است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر افزود: حضور مدیران در کنار مردم و جوار شهدا یک انرژی، قدرت و یک توانایی برای تقویت حوزه خدمت‌گذاری به مردم است همان خدمتگذاری که شهید رجایی 27 روز رئیس جمهور و در بین مردم بود.
وی ادامه داد: شهید رجایی 27 روز پیروی و حرکت در مسیر ولایت داشت ولی سال‌های سال موجب افتخار همه دولت‌ها شد و امروز هیئت دولت با نام مقدسی چون شهید رجایی مزین شده است.
شنبدی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سیره شهید رجایی را دنبال میکند، افزود: از این جهت است که در مسیر شهید رجایی مدیریت میکند و آن خدمت به محرومان است.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری گفت: از ویژگیها و صفات بارز شهید رجایی محرومیت زدایی، مردمداری و مردمی بودن مثال زده شده بود.
شنبدی تصریح کرد: امروز هم خدمتگذاران شما همین توفیق و افتخار را دارند و شفاف و صادقانه مسائل را با مردم در میان میگذارند و این دلالت بر این موضوع دارد که دولت مردمی است.
وی گفت: دولت بدون مردم نمیتواند حرکت کند و معتقدیم دولت‌های نهم و دهم وامدار احدی نیست الا مردم و دولت احمدی نژاد وامدار، نوکر و خادم مردم است والبته مردم هم مردمی قدرشناس هستند.
شنبدی یادآورشد: 80 درصد حضور حداکثری پای صندوق‌های رای که آن رای نه تنها برای دکتر احمدی نژاد بود بلکه رای برای اسلام، انقلاب، ولایت، نظام و در راستای همین رای رای به یکی از خادمین خود که در مسیر و بستر خدمتگذاری به نظام و پیروی و اطاعت از مقام عظمای ولایت و آرمان امام و شهدا حرکت میکنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم با بیش از 65 درصد رای به رئیس جمهور برای دومین بار که نسبت به مرحله گذشته قابل توجه است رای دادند و این نشان میدهد که رئیس جمهور این خدمتگذار و نوکر مردم و زیر مجموعه دولت و لایه‌های خدمتی نسبت به مطالبات خواسته‌های مردم درست، منطقی، صادقانه و مردمی حرکت کردند و آن شعارهایی که رئیس جمهور درآستانه دولت نهم دادند به آن‌ها عمل شد.
شنبدی با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان بوشهر گفت: استان بوشهر استانی منحصر به فرد است و استانی با ویژگیهای خاص خود، با قاطعیت میتوان گفت استان بوشهر از بعضی جهات در کشور استانی است منحصر به فرد با داشتن مردمی قدرشناس، متدین، متعهد و مردمی که وفاداری خودشان را در عرصه‌های مختلف جامعه و در مقاطع تاریخ به منصه ظهورگذاشته‌اند.
معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به دلاوریهای رئیسعلی دلواری خاطر نشان کرد: امروز انگلیس از شنیدن نام و اسم شهید رئیسعلی دلواری می‌لرزد و آنها نمی‌خواهند که نام رئیسعلی دلواری باشد و یک تصویر مستند از شهید رئیسعلی دلواری نمی‌بینید و ما سند افتخاری که در بوشهر و دلوار داریم  می‌خواهند به هر قیمتی که شده محدود و از بین ببرند چون استان بوشهر و مردم ولایتمدار این استان به ویژه خطه تنگستان و دشتی برای همیشه انگلیس را ادب کردند.
 شنبدی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز شهدای بزرگواری که در گوشه گوشه ایران اسلامی و تمام روستاهای استان بوشهر آرمیده‌اند و قطعه‌های شهدای ما سند بارز وفاداری آن‌ها نسبت به نظام، انقلاب، ولایت و امام است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای برجستگی‌هایی است که دیگر استان‌ها ندارند، یادآورشد: استان بوشهر افتخار دارد که علاوه بر اینکه درعرصه زمینی مقابل استکبار و ژاندارم منطقه صدام حسین و بعثیون ایستاد در دریا نیز استان بوشهر هم در حوزه میانی و جبهه‌های جنوبی به ویژه در جنگ رودرویی مستقیم با استکبار جهانی با فرماندهی شهید مهدوی ایستادگی کرد.
وی با اشاره به اینکه شهید مهدوی به عنوان شهید ملی از خطه دشتی است، افزود: تاریخ 8 سال دفاع مقدس با همه عظمت و درس آموزی‌ها که به ما دارد واین برگ زرین خود دارای ویژگی‌های دیگری است رودرویی مستقیم با استکبار جهانی و درست همان اتفاقی که امروز که ما با افتخار اعلام می‌کنیم اگر شهید رئیسعلی دلواری با مقاومتش موجب شد درسی برای همیشه تاریخ پیر انگلیس باشد، شهید مهدوی و نام این بزرگوار و پاسداران عزیز نیز درسی برای استکبار جهانی برای همیشه تاریخ دادند و نام این بزرگواران را به عنوان دلیر پاسدار و سردار سپاه فراموش نمیشود.
شنبدی به ویژگی‌های فرهنگی دشتی اشاره کرد و گفت: دشتی دارای علما، بزرگان و مراجعی است که از افتخارات این خطه، منطقه و دیار هستند و مطمئنا شهدای ما از دامن این مادران و از کلاس درس این علما و بزرگان برخواسته‌اند و این از افتخارات مردم شهرستان است.
وی گفت: دشتی دارای علمای بزرگی همچون حسینی بوشهری که از افتخارات نظام و ایران اسلامی هستند و همچنین حضرت آیت الله نمازی وسایرعلما و سادات بزرگواری  که از همین سلسه هستند و خطه دشتی افتخارش این است که عالم پرور است.
شنبدی خاطر نشان کرد: صداقت، تدین، دینداری، خلوص و پاکی مردم دشتی همواره زبانزد عام و خاص استان بوشهر بوده و هست.
وی با اشاره به اینکه ما باید در حوزه فرهنگی خودمان را تقویت کنیم، افزود: با وجود حضرت آیت الله صفایی بوشهری، ائمه جمعه، روحانیت بزرگوار و رویکرد خوبی که استاندار دارند امروز نگاه و رویکرد ما به توجه به امور فرهنگی است.
وی هدف اصلی دولت توجه به محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: توجه به اقشار پائین جامعه در حوزه‌های مختلف ورزشی، جاده‌های مواصلاتی، معابر عمومی است به ویژه در حوزه معنوی و فرهنگی که استاندار در بحث احداث خانه‌های عالم و حوزه‌های علمیه تاکیدات فراوانی دارند.
این مقام مسئول اضافه کرد:  استان بوشهر از جمله استان‌هایی است که در بحث احداث و تقویت حوزه‌های علمیه بیشترین رقم اعتبارات را گذاشته است و استان بوشهر با این اعتباراتی که در این زمینه گذشته در 30 سال گذشته بی سابقه بوده و این یک ضرورت است و تقویت بنیان‌ها و زیرساخت‌های معنوی و فرهنگی به منظور تقویت حوزه دینداری مردم است زیرا وقتی دین داشته باشیم مشکلمان حل است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با دینداری توانسته است جهان را به لرزه درآورد افزود: رزمندگان ما چون دین و اخلاص داشتند در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح به پیروزی دست یافتند.
شنبدی یادآور شد: بیداری اسلامی الهام گرفته از ایران اسلامی است و آن اخلاص مردم، پیام ولایتمداری و اندیشه دینداری و شهادت گونه ملت ایران اسلامی موجب شد امروز در خیابان‌های طرابلس، مصر، تونس و... تمام حرکت‌ها زیر پا گذاشتن پرچم استکبار و الله اکبر گفتن‌ها تمام این‌ها الگو گیری از ایران اسلامی است.
شنبدی یادآورشد: همان اخلاصی که رئیس جمهور با میثاقی که با حرم مطهر حضرت امام داشتند و با نگاهایی که ایشان به عنوان خدا محوری به آن اشاره و گفتند ما بر آرمان‌های امام ایستاده‌ایم  و پافشاری می‌کنیم و آن آرمان‌ها حمایت از رهبری، ولایت فقیه و محرومیت زدایی، مردمداری  و ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی است.
شنبدی یادآور شد: در سال 90 معادل 189 میلیارد تومان پروژه در سطح استان بوشهر افتتاح می‌کنیم اینها بیانگر یک واقعیت است و دولت افتخارش این است که این از برکت وجود مردم و رهبری‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.
وی در پایان گفت: حضور مردم در کنار دولت، بستر فعالیت، آسایش، آرامش و فضای فعالیت را برای خدمتگذاری فراهم کرده است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول