اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان:

ارزان‌سازی سفر لازمه توسعه گردشگری است

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: فراهم کردن شرایط برای سفری آسان و پایین ‌آوردن هزینه‌های مربوطه، لازمه توسعه گردشگری در استان است.

ارزان‌سازی سفر لازمه توسعه گردشگری است
مسعود دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فراهم کردن شرایط برای سفری آسان و پایین ‌آوردن هزینه‌های مربوطه، لازمه توسعه گردشگری در استان است.
دهقانی بیان کرد: باید با آسان کردن انجام سفر و پایین ‌آوردن هزینه‌های مربوطه در راستای تشویق و ترغیب مردم به سمت سفر و گردش گام برداشت.
وی راه‌اندازی پروازهای مستقیم کرمان استانبول و کرمان کیش را در راستای تحقق این امر دانست و افزود: برقراری این پروازها علاوه بر ایجاد شرایط آسان سفر برای هم‌استانیها در کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان و انرژی اهمیت بسیاری دارد.
دهقانی تصریح کرد: یکی از موانع پیش ‌رو در مسیر توسعه گردشگری جنوب‌شرق کشور نبود پرواز‌های منظم از کرمان به دیگر کشورهاست.
وی گفت: در حال حاضر از دغدغه‌های مهم دست‌اندرکاران صنعت گردشگری این خطه،‌ راه‌اندازی پروازهای متنوع به منظور رونق‌بخشی به گردشگری داخلی و خارجی است.
دهقانی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته آژانس‌های هواپیمایی کرمان در راه‌‌اندازی چند مسیر پروازی داخلی و خارجی در قالب چارتر موفق عمل کرده‌اند.
وی گفت: با انجام رایزنیهای متعدد به زودی خط پروازی کرمان کوالالامپور توسط این دفاتر و آژانس‌ها راه‌اندازی میشود.
دهقانی بیان کرد: وجود خطوط پروازی متنوع امکان صدور و معرفی تولیدات و محصولات استان پهناور کرمان به سایر نقاط جهان را برای بازرگانان و صادرکنندگان و شرایط توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی منطقه را فراهم میکند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول