اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تالش خبر داد:

احداث 85 مدرسه تالش در دولت احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش گفت: 85 مدرسه، نمازخانه و سالن ورزشی آموزش و پرورش تالش طی 5 سال گذشته در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسیده است.

احداث 85 مدرسه تالش در دولت احمدی‌نژاد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمد مجد پیش از ظهر امروز در جمع مردم بخش اسالم با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در حوزه مدرسه‌سازی اظهار داشت: احداث 85 پروژه آموزش و پرورش تالش در دولت نهم و دهم در مدت پنج سال نشان‌دهنده عزم جدی و جهادی دولت برای مدرسه‌سازی است. 
وی با بیان اینکه این آمار در مدت پنج سال با توجه به حجم و زمان‌بر بودن برخی پروژه‌های بزرگ حرکتی جهادی در حوزه مدرسه‌سازی است، افزود: خدمات دولت نهم و دهم در این حوزه چند برابر دولت‌های گذشته بوده است. 
معاون فرماندار تالش مدرسه‌سازی را از کارهای خداپسندانه و ارزشمند دانست و یادآور شد: تجهیز مدرسه‌ها موجب امنیت و آرامش دانش‌آموزان و والدین آنها می‌شود. 
این مسئول با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمندی در زمینه ساخت و ساز و تامین تجهیزات مدرسه‌ها در دولت نهم و دهم صورت گرفته، تصریح کرد: خدمات ارزشمند دولت باید از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع اقشار مختلف مردم برسد. 
مجد بر حفظ جایگاه برتر آموزش و پرورش تالش در سطح استان تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان باید در راستای کیفیت‌بخشی به امور آموزشی و محتوای آن برای حفظ جایگاه برتر شورای آموزش و پرورش تلاش کرده و بسترهای رشد فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان را فراهم کنند. 
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دولت و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و عملکرد مسئولان به مردم، گفت: دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با اتکا به سرمایه‌های انسانی و دیگر منابع در راستای تامین رفاه و امنیت عمومی، عدالت و مهرورزی گام بردارد و تلاش کند تا کشور مسیر رشد و تعالی را بپیماید.
این مسئول متذکر شد: دولت امین مردم بوده و مسئول برقراری نظم، رفاه و تلاش برای توسعه همه‌جانبه است.
معاون فرماندار تالش از رجایی و باهنر به عنوان دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت نام برد و متذکر شد: این دو شهید بزرگوار نمونه‌های بارز خادمان امین مردم و مسئولان وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه علم و آگاهی خود را وقف مردم کردند. 
مجد تعلیم و تربیت نیروی انسانی را رسالت اصلی آموزش و پرورش خواند و ابراز داشت: تحقق این وظیفه خطیر نیازمند بهره‌برداری از تمام امکانات مادی و معنوی است تا آموزش و پرورش بتواند در مسیر تعیین شده به اهداف خود دست یابد. 
معاون فرماندار تالش با بیان اینکه تشویق خیران برای سرمایه‌گذاری در امر مدرسه‌سازی مورد توجه شورای آموزش و پرورش قرار گرفته، گفت: با توجه به محدودیت امکانات دولت برای امر مدرسه‌سازی زمینه برای حضور خیران فراهم شده است.
وی با تجلیل از خیران مدرسه‌ساز تالش اذعان داشت: خیران با نیت الهی در امر مدرسه‌سازی وارد شده‌اند و استقبال خوبی از این مسئله در تالش شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول