اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان زنجان خبر داد:

افتتاح طرح‌های بهزیستی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت سالن کنفرانس بهزیستی استان و 9 واحد مسکونی مددجویی افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های بهزیستی در استان زنجان
رزاق منافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبار اختصاص به سالن کنفرانس بهزیستی زنجان یک میلیارد و 100 میلیون ریال است و در خود ستاد بهزیستی احداث شده است.
وی خاطر نشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این سالن کنفرانس از محل اعتبارات استانی بوده است.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی  بهزیستی استان زنجان همچنین از افتتاح هشت واحد مسکونی مددجویی در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به این تعداد واحد مسکونی 480 میلیون ریال است.
وی همچنین از افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این واحدهای مسکونی رسیدگی بیشتر به مشکل مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد است.
منافی با اشاره به برنامه‌های بهزیستی استان زنجان از ابتدای سال‌جاری ادامه داد: اشتغال و مسکن مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مورد توجه مسئولان بهزیستی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بهزیستی استان زنجان همکاری خوبی با مسکن و شهرسازی استان زنجان دارد، اضافه کرد: این همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر برای مددجویان این نهاد صورت می‌گیرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل مسکن در کشور یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود است، ادامه داد: تاکنون با تلاش مسئولان بهزیستی استان زنجان برای بسیاری از مددجویان مسکن مناسب ایجاد شده است.
وی با اشاره به واحدهای مسکونی افتتاح و بهره‌برداری شده از ابتدای سال‌جاری افزود: با برنامه‌های صورت گرفته توسط مسئولان بهزیستی استان زنجان مقرر شده برای 904 خانوار زیر پوشش بهزیستی استان زنجان مسکن ایجاد شود.
منافی با اشاره به اینکه اشتغال نیز یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود برای افراد است، اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌ها در کشور به سویی پیش می‌رود که افراد بیشتری از جمعیت کشور مشغول به کار شوند.
وی با بیان اینکه با تلاش مسئولان بهزیستی برای بسیاری از مددجویان این نهاد شغل مناسب ایجاد شده است، ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری نیز برنامه‌های مختلفی برای اشتغال بیشتر مددجویان این نهاد صورت گرفته است.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان زنجان ایجاد 2 هزار شغل برای مددجویان بهزیستی استان زنجان را از برنامه‌های بهزیستی استان زنجان در طول سال‌جاری عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان بهزیستی استان زنجان در تلاش هستند تا اقدامات لازم در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد را به نحو احسن انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان در نظر دارد با ایجاد اشتغال به استقلال هرچه بیشتر مددجویان این نهاد کمک کند، اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای افراد زیر پوشش بهزیستی که از افراد خاص جامعه هستند کمک شایانی به این افراد در اداره زندگی آنها می‌کند.
منافی ایجاد اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار را یکی از زمینه‌های شغلی برشمرد که توسط بهزیستی استان زنجان صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول