اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت گرفت؛

69 میلیارد ریال صرف پروژه‌ برق‌رسانی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 69 میلیارد ریال صرف پروژه‌ برق‌رسانی استان در هفته دولت شد.

69 میلیارد ریال صرف پروژه‌ برق‌رسانی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن صبح امروز در افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی فردوس و بشرویه با بیان اینکه در هفته دولت 97 پروژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی به 54 روستا و شهرک روستایی، 32 پروژه احداث، توسعه و تامین برق و 11 پروژه روشنایی معابر است.
وی تاکید کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 69 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به افتتاح پروژه تامین روشنایی منطقه شمالی شهر ارسک اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به آغاز عملیات ساختمان‌سازی واحدهای مسکونی در قسمت شمالی شهر ارسک این پروژه با اجرای 387 متر طول شبکه فشار متوسط و 352 متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه پست هوایی با قدرت صد کیلومتر ولت آمپر انجام شد که متقاضیان در این قسمت از شهر ارسک می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شود.
ضامن گفت: برای اجرای این پروژه مبلغ 31 میلیون و 100 هزار تومان از محل اعتبارات شهرستان و استان هزینه شده است و بیش از100 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شده‌‌اند.
بهره‌برداری از پروژه احیا و مرمت قنات خانیک بچه از توابع بخش ارسک در شهرستان بشرویه نیز با حضور فرماندار شهرستان انجام شد.
برای این پروژه با طول 275 متر کول‌گذاری و طوقه چینی مبلغ 13میلیون و 870 هزار تومان از محل اعتبارات حوادث و تملک دارایی هزینه شده که 15 خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول