اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور:

فعالان قرآنی حمایت شوند

خبرگزاری فارس: برگزیده قرائت قرآن دانش آموزی کشور برنامه‌های قرآنی کشور را رو به جلو و گسترده توصیف کرد و گفت: از فعالان قرآنی حمایت بیشتری شود.

فعالان قرآنی حمایت شوند
 کمیل هادی‌پور که نفر برگزیده اذان کشوری اردبیل در سال 89 و قرائت دانش‌آموزی کشوری استان مرکزی در سال 90 را در کارنامه خود دارد در حاشیه محفل انس با قرآن این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه قرآن تاثیر گسترده و بسیار زیادی در زندگی شخصی و اجتماعی من داشته، اظهار داشت: از سن 10 سالگی قرآن را با تشویق پدر و مادرم آغاز کردم.
هادیپور با اشاره به برکات گسترده قرآن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: به برکت قرآن مجید، معدل درسی‌ام 20 است.
برگزیده قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور که 14 سال سن دارد و در کلاس سوم راهنمایی تحصیل می‌کند، گفت: علی آبادیان و آهنگری از نخستین مربیانم بوده‌اند.
وی تقویت حافظه و معدل بالا در درس‌ها را مرهون فعالیت‌های قرآنی‌اش دانست و عنوان کرد: در هر روز تا 2 ساعت تمرین قرآنی دارم.
هادیپور روی آوردن به قرآن کریم را راهی برای دوری از خستگی و مشکلات ذکر کرد و بیان داشت: قرآن مجید محل امنی برای ارتباط با خدا و دوری از مشکلات و تنگناها است.
وی از آقایان مصطفی اسماعیل و منشاوی به عنوان الگوی قرائت خود نام برد و تصریح کرد: لحن زیبا و محزون استاد مصطفی اسماعیل و نکات تجویدی استاد منشاوی را به عنوان الگوی قرائت خود انتخاب کرده‌ام.
برگزیده قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور برنامه‌های قرآنی کشور را رو به جلو و گسترده توصیف کرد و متذکر شد: از فعالان قرآنی حمایت بیشتری شود.
هادیپور برگزاری محافل و کلاس‌های قرآنی را از راهکارهای مناسب برای تقویت قرآن‌آموزی و افزایش هر چه بیشتر هم‌خوانی قرآن دانست و اذعان داشت: برای رسیدن به اهداف قرآنی کلاس‌های قرآنی بیشتری برنامه‌ریزی شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول