اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاین خبر داد:

هزینه 2 میلیارد تومان برای پروژه‌های زیرکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار قاین گفت: 2 میلیارد تومان برای پروژه‌های زیرکوه در هفته دولت هزینه شده است.

هزینه 2 میلیارد تومان برای پروژه‌های زیرکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی صبح امروز در افتتاح پروژه بزرگ خوابگاه شبانه‌روزی هنرستان فنی و حرفه‌ای آیت‌الله فقیه اظهار داشت: امروز 25 پروژه عمرانی بخش زیرکوه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: کسی نمی‌تواند خدمات دولت نهم و دهم را که به صورت شبانه‌روزی کار و تلاش می‌کند و پروژه‌ها را زودتر از موعد مقرر خودش به بهره‌برداری می‌رساند، انکار کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین با بیان اینکه مردم به صورت عینی شاهد افتتاح پروژه‌ها هستند، یادآور شد: افتخار ما است که در این دولت خدمت می‌کنیم و با خدمتی که انجام می‌دهیم تعریف ما از جهاد اقتصادی نیز محقق می‌شود.
فلاحتی افزود: موفقیت‌های به دست آمده حاصل برکت خون شهداء و لطف خداوند است.
وی با بیان اینکه برخی مواقع ظلم مضاعفی به دولت می‌شود و اگر اشتباهی از خادمان در بدنه دولت رخ می‌دهد به کل دولت اختصاص می‌دهند، تصریح کرد: عده‌ای دولتی که بارها مورد تایید رهبری بوده است و خدمات آن در جهان روشن است را زیر سؤال می‌برند و در هفته دولت وظیفه ما است آنچه برای مردم خالصانه انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی کنیم و امید به آینده که از انتظارات رهبر فرزانه انقلاب است را افزایش دهیم.
در این آیین همچنین ایستگاه پمپاژ رود عماد به نمایندگی از پنج پروژه جهاد کشاورزی، خوابگاه شبانه‌روزی هنرستان فنی و حرفه‌ای آیت‌الله فقیه، تحویل خودروی‌های امداد و نجات، آمبولانس، مینی‌بوس به نمایندگی از پنج پروژه شهرداری، افتتاح خانه عالم به نمایندگی از سه پروژه تبلیغات اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول