اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان اعلام کرد:

تشدید برخورد با عملیات‌های تروریستی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان جزو استان‌های امن کشور است، گفت: با هرگونه عملیات تروریستی در استان به شدت برخورد می‌کنیم.

تشدید برخورد با عملیات‌های تروریستی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده قبل از ظهر امروز در همایش توجیهی و کارگاه آموزشی هیئت امناء و ائمه جماعت مساجد و اماکن متبرکه در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، گفت: نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست، مساجد از زمان صدر اسلام تاکنون مرکز تصمیم‌گیری‌های کلان بوده، در دوران شاهنشاهی مساجد جایگاه و منزلت مستحکمی برخوردار نبودند و به جای ترویج و اشاعه ارزش‌های دینی مروج بی‌بندوباری و ارزش‌های ضددینی بود.
وی افزود: شاه دیکتاتور از قدرت روحانیت احساس ترس و از فعالیت‌های آنها جلوگیری می‌کرد و مراجع و علما و روحانیون در مرکز کشور، قم، مشهد و حوزه‌ها تبعید می‌کرد.
حسن‌زاده با شاره به شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی در ماه مبارک رمضان، گفت: آنها  در راستای تبلیغ و روشنگری دین و صیانت از مقدسات اسلام به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی تصریح کرد: سیاست گروه‌های تروریستی از شهادت جوانان و روحانیون متدین، تضعیف اسلام و ایجاد فاصله بین شیعه و سنی است که در همین راستا هیئت امنا مساجد باید برای از بین بردن این فاصله‌ها ارتباط و تعامل دو سویه  بین مردم و دولت برقرار کنند.
حسن‌زاده افزود: دولت با هرگونه عملیات تروریستی به شدت برخورد می‌کند و هرگونه نقشه و توطئه بر ضد نظام و منافع اسلامی را خنثی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: طبق حق حاکمیت داخلی دولت‌ها، هیچ کشوری حق تعرض و عملیات تروریستی در داخل کشور دیگری را ندارد ما هم موظفیم طبق قانون از حقوق تمامیت ارضی خود دفاع کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان جزو استان‌های امن کشور است، تصریح کرد: استان کردستان نیازمند سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است و تنها در سایه امنیت می‌تواند به رشد و شکوفایی خود برسد.
حسن‌زاده حفظ امنیت و آرامش در استان را نیازمند تعامل و ارتباط مردم و مسئولان عنوان و تاکید کرد: تنها بر پایه سیاست وحدت، اجماع، وفاق، همدلی و برادری در مقابل دشمنان مصون خواهیم بود. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول