اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی صورت گرفت؛

افتتاح چند پروژه عمرانی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت، چند پروژه مربوط به بخش‌های کشاورزی، شهری، مخابراتی و جاده‌ای در بخش مرکزی قیروکارزین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح چند پروژه عمرانی در قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، بخشدار مرکزی قیروکارزین صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه بخش مرکزی قیروکارزین که با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مسئولان ادارات این شهرستان صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به این پروژه‌ها و میزان اعتبار هزینه شده برای آنها اظهار داشت: بهره‌برداری از روکش آسفالت و بهسازی در چهار نقطه شهری در شهر قیر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 250 میلیون ریال توسط شهرداری قیر انجام گرفته است.
عبدالحسین صمدنژاد اضافه کرد: بهره‌برداری از جاده بین مزارع در روستای علی‌آباد و کانال سنگ و سیمان به طول یک کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال توسط اداره جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شد.
بخشدار مرکزی قیروکارزین ادامه داد: بهره‌برداری از میدان خلیج فارس، میدان شهدا، بهسازی و اصلاح ورودی امام شهر، آسفالت نزدیک به 35 درصد معابر و موزائیک فرش تمام پیاده‌روها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 740 میلیون ریال توسط شهرداری امام شهر صورت گرفته است.
این مقام مسئول بیان کرد: اداره مخابرات نیز بهره‌برداری از کافو نوری روستای نهویه، نمایشگر تلفن ثابت روستاهای قلات و تنگ روئین و نصب دستگاه «ری‌پی‌تر» پوشش تلفن همراه روستاهای قلات، تنگ روئین، نهویه و بریخون را انجام داد.
وی ادامه داد: اجرای فیبر نوری شهر کارزین و امام شهر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال پروژه دیگر اداره مخابرات است.
صمدنژاد در پایان گفت: اداره راه و ترابری این شهرستان نیز بهره‌برداری از جاده پیچ امامزاده سید تاج‌الدین محمد و چهار بانده شدن آن به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال  را انجام داد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول