اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

504 خانواده آملی از نعمت گاز برخوردارند

خبرگزاری فارس: مشعل گاز روستاهای سالار محله و هندوکلا شهرستان آمل روشن شد و 504 خانواده بخش دابودشت از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

504 خانواده آملی از نعمت گاز برخوردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ظهر امروز مشعل گاز روستاهای سالار محله و هندوکلا شهرستان آمل روشن شد و 504 خانواده بخش دابودشت از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از نعمت گاز روستاهای سالار محله و هندوکلا گفت: مردم روستایی در استفاده از نفت و تهیه آن با مشکلاتی روبه‌رو بودند که این مشکلات با بهره‌مندی از گاز برطرف میشود.
عزت‌ الله یوسفیان‌ملا افزود: گاز را همانند نفت نمیتوان ذخیره کرد زیرا گاز مستقیم بعد استخراج به داخل لوله‌های تغذیه رفته و باید به مصرف روزانه درآید.
وی یادآور شد: باید مردم در پیشرفت پروژه‌های گازرسانی با پیمانکاران همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد بهره‌مندی آنها از نعمت گاز در تمام روستاهای آمل باشیم.
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روستاهای بخش دابودشت از نعمت گاز محروم بودند، گفت: مردم بخشی از روستاهای بخش امامزاده عبدالله(ع) و مرکزی از نعمت گاز برخوردارند و همچنین عملیات گازرسانی نیز در آخرین روستاهای این بخش در حال انجام است.
این مسئول با اعلام اینکه در سال 83 تنها شش روستای آمل در حال گازدار شدن بودند، تصریح کرد: دو روستا بهره‌مند از گاز و چهار روستا در حال انجام گازرسانی بودند.
فرماندار آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در 26 اسفندماه سال گذشته وام 30 میلیارد تومانی گازرسانی به روستاها و شهر آمل واریز شد، متذکر شد: این وام میتواند بخش بزرگی از مشکلات گازرسانی شهرستان آمل را مرتفع سازد.
یدالله اکبرزاده یادآور شد: در هفته دولت بیش از 150 پروژه در آمل در دستور کار مسئولان است که تنها 62 پروژه آن در بخش عمرانی است.
وی با اعلام اینکه شعار دولت عدالت‌محوری است، اذعان داشت: باید عدالت در عمل در روستاهای جامعه لمس شود و مردم بخش روستایی نیز با بهره‌مندی از امکانات مختلف دیگر از مهاجرت به روستا خودداری کنند هرچند هم‌اکنون این مهاجرت‌ها شکل معکوس به خود گرفته است.
به گزارش فارس، با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران، نماینده آمل در مجلس و فرماندار این شهرستان پروژه گازرسانی به روستاهای سالارمحله و هندوکلا با روشن شدن مشعل رسما کار خود را آغاز کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول