اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 40 مسکن مددجویان کمیته امداد در تالش

خبرگزاری فارس: 40 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با 4 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در بخش اسالم و مرکزی تالش خانه‌دار شدند.

افتتاح 40 مسکن مددجویان کمیته امداد در تالش
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، فرماندار این شهرستان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر کمیته امداد در تالش اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در مجموع با زیربنای یک‌ هزار و 832 مترمربع و با 4 میلیارد ریال اعتبار به صورت وام و کمک بلاعوض احداث شده است. 
رضا دوست‌جلالی افزود: 40 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تالش در 16 روستای بخش مرکزی و اسالم این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است. 
وی اهمیت ضرورت ساخت مسکن مددجویان را بهره‌وری و کاهش هزینه مددجویان، آرامش و رفاه آنها، حفظ عزت و کرامت، خوداتکایی، توانمندسازی و کاهش فاصله طبقاتی این قشر از جامعه عنوان کرد. 
این مسئول گفت: کمیته امداد با توجه به مسئولیت، تکالیف و ماموریت‌های خود با هدف توانمندسازی و حفظ سلامت خانواده‌ها تامین مسکن را یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های خود قرار داده است.
فرماندار تالش کمیته امداد را یکی از دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی دانست که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی عمل کرده و تصریح کرد: این نهاد انقلابی با محور قرار دادن شعار جهاد اقتصادی تلاش کرده گام‌های بلندی در محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش بردارد. 
دوست‌جلالی یکی از محورهای مهم و اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تامین مسکن خانوارهای زیر پوشش عنوان کرد و یادآور شد: مشارکت بیشتر خیران مسکن‌ساز بار سنگینی را از دوش این اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند برمی‌دارد. 
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مسکن مهر آرزوی صاحب مسکن شدن افراد بسیاری را محقق کرده، افزود: مددجویان کمیته امداد از اقشار ضعیف جامعه محسوب می‌شوند و در تامین سهم اندک خود برای ساخت واحدهای مسکونی مشکلات بسیاری دارند. 
فرماندار تالش در ادامه با اشاره به سفرهای موفق استانی هیئت دولت، ابراز داشت: این اقدام هیئت دولت سبب تحقق و تجلی شعار محرومیت‌زدایی است. 
این مسئول با بیان اینکه مهاجرت روستائیان به شهرها در دوره‌های گذشته سبب گسترش شهرنشینی، افزایش بیکاری و درآمد پایین در روستاها شده بود، گفت: دولت نهم و دهم با فراهم کردن زیرساخت‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی و صنعت اقتصاد روستاها را شکوفا کرده است. 
دوست‌جلالی اذعان داشت: دولت در پنج سال گذشته با رویکرد جدید برای عمران و آبادانی روستاها در بیشتر زمینه‌ها مانند گازرسانی، آبرسانی و برق‌رسانی خدمات بسیاری انجام داده است. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول