اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز هفته دولت انجام شد؛

افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی ثمن‌آباد نهبندان

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت شرکت تعاونی تولید کشاورزی و دامپروری ثمن‌آباد نهبندان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح شرکت تعاونی کشاورزی ثمن‌آباد نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مدیر جهاد کشاورزی نهبندان صبح امروز در آیین افتتاح این شرکت تعاونی اظهار داشت: در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی و به منظور اجرای به اصل 44 قانون اساسی یکی از اقدامات این مدیریت تشکیل و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی تولیدی است.
محمد خیرخواه با بیان اینکه شرکت تعاونی تولید کشاورزی و دامپروری ثمن‌آباد نیز در راستای اصل 44 قانون اساس راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با تشکیل این شرکت تعاونی و شرکت‌هایی از این قبیل اداره امور کشاورزی، دامپروری و تولیدی به اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و علاوه بر اشتغالزایی مناسب نیز سبب جمع‌آوری سرمایه‌های اندک مردم و بهره‌وری بیشتر می‌شود.
وی تعداد اعضای این شرکت تعاونی را 42 نفر دانست و افزود: سرمایه اولیه و نقدی شرکت تعاونی تولید کشاورزی و دامپروری ثمن‌آباد هم‌ اکنون 840 میلیون ریال است.
مدیر جهاد کشاورزی نهبندان با اشاره به اینکه اقدامات راه‌اندازی این شرکت از سال گذشته آغاز و امسال نیز به سرانجام رسیده است، گفت: ظرفیت این شرکت تعاونی در حال حاضر 100 نفر است.
خیرخواه ادامه داد: هم‌اکنون برای انجام فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری این شرکت تعاونی تعداد دو حلقه چاه کشاورزی حفر و در حال تجهیز است و به زودی سومین چاه نیز حفر می‌شود.
وی یادآور شد: ظرفیت اعضای شرکت تعاونی تولید کشاورزی و دامپروری ثمن‌آباد نهبندان بستگی به تعداد چاه‌های حفر شده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی نهبندان با بیان اینکه در سال جاری تعداد پنج شرکت تعاونی تولید کشاورزی و دامپروری در سطح شهرستان تشکیل و فعالیت‌های خویش را آغاز کردند، اظهار داشت: این شرکت تعاونی‌ها و سایر تعاونی‌های تولیدی بخش کشاورزی و دامداری نهبندان تا کنون اقدامات و فعالیت‌های خوبی را انجام دادند.
خیرخواه تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای هزینه کردن اعتبار در طرح‌هایی از قبیل آبیاری تحت فشار، تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی، خطوط انتقال آب، کانال کشی، ایجاد مجتمع و شرکت تعاونی مشکلی ندارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول