اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

ایجاد دانشکده داروسازی در لرستان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، مساله ایجاد دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت جدی پیگیری میشود.

ایجاد دانشکده داروسازی در لرستان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده در جریان بازدید سرزده از داروخانه‌های سطح شهر خرم‌آباد اظهار داشت: به دلیل وجود ظرفیت‌های فراوانی نظیر چند‌ کارخانه داروسازی شیمیایی و گیاهی در استان، قول مساعد داده میشود که ایجاد دانشکده داروسازی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با ایجاد این دانشکده علاوه بر تربیت نیروهای متخصص بومی و ماندگاری آن‌ها در استان، با توسعه و ارتقای خدمات دارویی و اشتغال‌زایی حاصل از آن تا حدودی از مشکل بیکاری نیز کاسته میشود.
استاندار لرستان همچنین در این بازدید در ارتباط با معتادان و متکدیانی که برای داروخانه ها مزاحمت ایجاد میکنند، اظهار داشت: هرچند مسایل اجتماعی از پیچیدگیهای خاصی برخوردار است اما ایجاد کمپ‌هایی برای نگهداری این افراد در دستور کار و در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این کمپ‌ها معتادان، بیسرپناهان و متکدیان نگهداری و بازپروری میشوند.
در این بازدید پزشکان داروساز و مدیران داروخانه‌ها با تقدیر از اقدام ارزشمند استاندار لرستان، عدم پرداخت به موقع و تاخیر طولانی سازمان‌های بیمه گر در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها، برخورداری و بهره‌مندی از تسهیلات بانکی طرح‌های اشتغال‌زا و بنگاه‌های زودبازده و کمبود داروساز را به عنوان مهم‌ترین مسایل و مشکلات داروخانه‌های استان عنوان کردند.
در این دیدار استاندار لرستان نیز قول مساعد دادند که مشکلات آن‌ها را در نشست‌های برنامه‌ریزی که با ریاست و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان دارند، پیگیری کرده و تدابیر متناسب و تمهیدات لازم را در زمینه حل آن‌ها اتخاذ کند. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول