اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 ورزشکار؛

مسابقات انتخابی وزنه‌برداری نوجوانان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل گفت:‌ مسابقات انتخابی وزنه‌برداری نوجوانان استان اردبیل با شرکت 40 ورزشکار برگزار شد.

مسابقات انتخابی وزنه‌برداری نوجوانان اردبیل برگزار شد
کرامت اولادوطن در حاشیه برگزاری این مسابقات انتخابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌این مسابقات در قالب چهار تیم از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در سالن شهید اعلمی اردبیل برگزار شد.
وی گفت: ‌هدف ما از برگزاری این مسابقات انتخاب تیم هشت نفره استان برای حضور در مسابقات کشوری است تا تیم اردبیل با توان و قدرتی بیشتر در سطح کشور کسب افتخار کند.
اولادوطن تصریح کرد:‌ این مسابقات در رده‌ سنی 15، 16 و 17 ساله برگزار می‌شود تا نفرات منتخب بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور که 15 الی 18 شهریور ماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.
وی سطح برگزاری مسابقات را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اردبیل از دیرباز قطب وزنه‌برداری کشور به ویژه رده‌های سنی جوانان و نوجوانان بوده و همه ساله تیم ما در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب عناوین ممتاز و برتر است.
این مسئول در ادامه به فعالیت تیم‌های وزنه‌برداری رده‌های جوانان، نوجوانان و امید اشاره کرد و بیان داشت: با جذب استعداد‌ها و نفرات و بهره‌مندی فضاهای آموزشی در تربیت و پرورش جوانان وزنه‌بردار تلاش می‌کنیم تا همچنان تیم وزنه‌برداری استان اردبیل در مسابقات جهانی و بین‌المللی برای این استان و کشورمان افتخار کسب کند تا شاهد برافراشته شدن پرچم نظام اسلامی در مسابقات بین‌المللی و المپیک باشیم.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل در پایان اظهار داشت: در تمام رده‌ها تیم‌های وزنه‌برداری را تشکیل داده‌ایم و آماده هستیم مسابقات را به صورت منظم در رده‌های سنی مختلف به صورت شهرستانی و استانی برگزار کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول