اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب آمل:

مجرمان فراخور جرم‌شان مجازات شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب آمل با اعلام اینکه با وجود تنوع جرم، مجازات برای مجرمان بسیار محدود است، مجازات فراخور جرم مجرمان را از مسئولان دستگاه قضا خواستار شد.

مجرمان فراخور جرم‌شان مجازات شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رحیم فولادی صبح امروز در جشن گلریزان زندانیان آملی با اشاره به اینکه پای افرادی ناخواسته به زندان باز میشود گفت: انسان‌های با آبروی زیادی در جامعه وجود دارند که ناخواسته و یا به وسیله اشتباهات سهوی به بند کشیده میشوند.
وی در تعریف و تشریح زندان افزود: زندان مرکز بازپروری و اصلاح افراد برای بازگشت به جامعه است تا زندگی شرافتمندانه‌ای را در پیش گیرند.
دادستان عمومی و انقلاب آمل با اعلام اینکه باید امکانات برای اصلاح زندانیان مهیا باشد، در مورد فضای زندان آمل بیان داشت: نخستین مشکل در زندان این شهرستان کمبود فضا است، زیرا باید فضای لازم برای بازپروری در اختیار متهمان قرار گیرد.
این مسئول با بیان اینکه حتی مجرمان حبس ابد نیز انسان هستند و باید نیاز اولیه خوراک و پوشاکشان فراهم شود، خاطرنشان کرد: با وجود تنوع جرم مجازات مناسب مجرمان باشد و در قانون مجازات زندانیان لوایح جدیدی نداریم.
وی با اعلام اینکه هر مجرم باید فراخور جرم‌اش مجازات شود، گفت: تنوع فعل مجرمان نیاز به مجازات مختلف دارد.
دادستان عمومی و انقلاب آمل با تاکید اینکه دو گروه از مجرمان باید بیشتر از دیگران توجه شوند، افزود: افرادی که بر اثر تصادفات و کمبود مالی به زندان میافتند مجرمانی هستند که باید به آنها بیشتر توجه شود.
فولادی یادآور شد: باید زندانیان اصلاح شوند ولی این اتفاق نمیافتد همچنین قاضی نباید متقاضی باشد بلکه باید دعوت به خیر، اصلاح، نوع‌دوستی در کارش دیده شود.
این مسئول با اعلام اینکه باید به انجمن حمایت از زندانیان آمل اعتماد کرد، اذعان داشت: ما سعی داریم امانتدار خوبی برای مردم باشیم و آزادی زندانیان آبرومند و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان را شامل شویم.
به گزارش فارس، در ادامه این مراسم مددجویی از بند نسوان این شهرستان به بیان سختیهای دوران بند پرداخت و از خیران خواست تا برای آزادی آن دسته از زندانیانی که آبرومند هستند کوتاهی نکنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول