اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قلعه‌گنج:

ساختمان شهرداری قلعه‌گنج کلنگ‌زنی میشود

خبرگزاری فارس: شهردار قلعه‌گنج گفت: پس از 10 سال کلنگ ساختمان اداری شهرداری و شورای شهر قلعه‌گنج در هفته دولت سال جاری به زمین زده می‌شود.

ساختمان شهرداری قلعه‌گنج کلنگ‌زنی میشود
احمدعلی طیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: پس از 10 سال کلنگ ساختمان اداری شهرداری و شورای شهر قلعه‌گنج در هفته دولت سال جاری به زمین زده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به معابر و کوچه‌های خاکی این شهرستان با بهره‌برداری از تأسیسات کارخانه آسفالت به زودی این مهم برطرف می‌شود.
شهردار قلعه‌گنج با اعلام خبر بهره‌برداری از باند دوم پل جاده دو بانده ورودی شهر تا پایان سال پس از پیریزی افزود: این جاده زیرسازی شده است و با تأمین اعتبار، جدول‌گذاری و آسفالت آن تا پایان سال به اتمام ‌می‌رسد.
طیاری در بیان عملکرد شهرداری خاطرنشان کرد: 28 هزار متر کوچه و خیابان زیر‌سازی شده و آماده آسفالت است که با افتتاح کارخانه شن و ماسه این آرزوی مردم نیز محقق می‌‌شود و توان این مجموعه نیز روزانه 120 تن شن و ماسه و 80 تن آسفالت آماده است.
وی از دیگر پروژه‌های شهرداری در هفته دولت یاد کرد و ابراز داشت: کلنگ پل دوم رودخانه سورگاه «فجر» و باند دوم بلوار خلیج فارس «سرتک» که جاده‌ای خطرناک و با آمار تصادف بالایی هست، نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
طیاری با اشاره به اینکه ساختمان نیمه‌تمام آتش‌نشانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: نقشه ساختمان اداری شورای شهر آماده و تا پایان این هفته به دست مسئولان کلنگ‌زنی می‌شود.
وی خواستار تکمیل نقشه توسعه شهری توسط مالکان زمین‌های مسکونی با تهیه نقشه تفکیکی شد و گفت: مردم قلعه‌گنج باید با پرداخت به موقع عوارض و همکاری با مأموران شهرداری ما را در اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر طرح‌ها و آبادانی شهر همراهی کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول