اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن گلریزان؛

1.5 میلیارد ریال به زندانیان آملی کمک شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان آمل گفت: در جشن گلریزان این شهرستان یک میلیارد و 465 میلیون ریال به زندانیان آبرومند آملی کمک شد.

1.5 میلیارد ریال به زندانیان آملی کمک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز خیران آملی در جشن گلریزان این شهرستان که برای زندانیان آبرومند برگزار شد مبلغ یک میلیارد و 465 میلیون ریال به همراه تعداد زیادی از لوازم مورد نیاز غیرنقدی کمک کردند.
رئیس اداره زندان شهرستان آمل در این جشن گلریزان با اشاره به اینکه این مبلغ میتواند حدود 55 زندانی آبرومند را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگرداند، گفت: از سوی خیران آملی و انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 465 میلیون ریال به همراه شش عدد یخچال فریزر، چهار عدد تلویزیون LCD و سه عدد کولر اسپلیت به زندانیان آملی کمک شد.
سید حسن حسینی با اشاره به اینکه در طی یک سال گذشته 51 زندانی آبرومند از سوی شورای حل اختلاف آمل از بند آزاد شدند، تصریح شد: در طول یک سال گذشته یک هزار و 49 مورد مرخصی و همچنین 341 آزادی مشروط به مرخصی پایان حبس در آمل داشتیم.
وی یادآور شد: 137 مورد از زندانیان زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفتند و 49 زندانی نیز برای آزادی به ستاد دیه استان مازندران معرفی شدند که 47 نفر آنها با موافقت این ستاد آزاد شدند.
رئیس اداره زندان شهرستان آمل با اعلام اینکه برای مبلغ کل بدهی 49 زندانی معرفی شده به ستاد دیه مازندران برای آزادی 7 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده بود، ابراز داشت: مبلغ 3 میلیارد و 350 میلیون ریال از سوی ستاد دیه پرداخت شده و همچنین 3 میلیارد و 350 میلیون ریال نیز از افراد شاکی تخفیف گرفته شد.
 
* 850 زندانی در زندان آمل به سر میبرند
رئیس اداره زندان آمل اعلام کرد: 51 زندانی بعد از آزادی زیر پوشش مرکز مراقبت بعد از خروج قرار دارند و همچنین به 240 نفر از خانواده‌های زندانیان مبلغ 12 میلیون ریال کمک شده و در ماه مبارک رمضان نیز سبد غذایی رمضان در بین‌شان توزیع شد.
حسینی هزینه درمان پرداختی 30 زندانی را 15 میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: تعداد 850 زندانی در زندان آمل به سر میبرند.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان جدید زندان آمل در آینده‌ای نزدیک اذعان داشت: کلنگ ساختمان جدید زندان شهرستان آمل که در زمینی به مساحت پنج هکتار برای 500 زندانی طراحی شده در آینده‌ای نزدیک به زمین خواهد خورد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول