اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق آذربایجان غربی اعلام کرد:

افتتاح 18 پروژه برق‌رسانی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق آذربایجان غربی گفت: 18 پروژه برق‌رسانی در آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتتاح 18 پروژه برق‌رسانی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا اتابکی‌پاسدار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها به منظور گرامیداشت هفته دولت و با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به عنوان‌های مهم این پروژه‌ها، تصریح کرد: تامین برق فاز اول مسکن مهر سپاه میاندوآب، تامین برق مسکن مهر در شهرهای چایپاره و پیرانشهر، برق‌رسانی به روستاهای شیره‌خور و کوتان سردشت، برق‌رسانی به روستای میرآباد خری و هلوری ارومیه، برق‌رسانی به امامزاده سیدتاج‌الدین خوی، برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر 240 واحدی پیرانشهرو  پروژه چاه آب مشروب سپاه پیرانشهر از پروژه‌های فاخر برق‌رسانی در آذربایجان غربی هستند.
این مسئول از افتتاح پست هوایی 132 کیلو ولت در ارومیه خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها که به صورت دو مداره کابلی اجرا شده بیش از 68 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
اتابکی گفت: از این مبلغ 45 میلیارد ریال سهم پست 132 کیلو ولت و بقیه در خط انتقال برق که 2.7 کیلومتر طول دارد هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی افزود: با بهره‌برداری از این طرح برق کمترین میزان کاهش ولتاژ در اختیار شهروندان قرار میگیرد.
اتابکی‌پاسدار با اشاره به پروژه‌های کاهش پیک مصرف و صرفه‌جویی در آذربایجان غربی، ادامه داد: در این راستا پست‌های هوایی در مناطق مورد نیاز استان احداث می‌شود.
وی با اشاره به صدور مجوز برای واگذاری انشعاب به سکونتگاه‌های غیررسمی، اعلام کرد: با توجه به صدور مجوز توسط هیئت دولت برای واگذاری انشعاب در مناطق موصوف به سکونتگاه‌های غیررسمی تقریبا تمام انشعاب‌ غیرمجاز مذکور که تا پایان سال 88 وجود داشت تبدیل به انشعاب رسمی شدند ولی با توجه به وجود ساخت‌وسازهای جدید ضروری است که این اقدام با کمک سایر دستگاه‌های ذیربط همچنان ادامه داشته می باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول