اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تا 19 شهریورماه انجام میشود؛

برگزاری دومین جشنواره ورزشی وقف در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 15 تا 19 شهریور ماه جاری، دومین جشنواره وقف با عنوان جام ولایت در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره ورزشی وقف در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری یکشنبه شب در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره جام ولایت در اصفهان اظهار داشت: نخستین دوره برگزاری این جشنواره سال گذشته در شمال کشور بوده است و در روز‌های آینده اداره اوقاف اصفهان میزبان برگزاری دومین دوره آن محسوب می‌شود.
وی به ضرورت توسعه ورزش در جامعه اشاره کرد و افزود: تغذیه ورزشی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های انسان‌ها محسوب می‌شود و سلامت مردم با فراهم شدن زمینه‌های ورزش کردن تضمین می‌شود.
 
*‌ اسلام به ورزش‌های نشاط‌‌‌ آور تاکید می‌کند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اهمیت ایجاد ورزش‌های نشاط آور برای مردم از نظر اسلام تصریح کرد: اسلام به ورزش‌های نشاط آور به میزان زیادی تاکید کرده است و این ورز‌ش‌ها برای سلامتی جسم و روح به میزان زیادی موثر است.
وی به برگزاری دومین دوره جشنواره وقف در سازمان اوقاف اشاره کرد و ادامه داد: سال جاری اصفهان میزبان شرکت‌کنندگان در این جشنواره است و ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد نشاط، پویایی و آشنایی اصحاب وقف با یکدیگر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
اژدری با اشاره به شرکت‌کنندگان در جشنواره ولایت تاکید کرد: تمام کارمندان اداره اوقاف و امور خیریه، همسران و فرزندان این اشخاص و تمام اصحاب وقف از سراسر کشور در این جشنواره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
 
*‌ حدود 1000 نفر در جشنواره جام ولایت حضور دارند
وی به تعداد اشخاص شرکت‌کننده در این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: در روز‌های آینده حدود یک‌هزار نفر از استان‌های کشور در جشنواره ورزشی وقف با عنوان جام ولایت شرکت می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: امکان شرکت و حضور خادمان و خادمان افتخاری نیز در دومین جشنواره جام ورزشی وقف وجود دارد.
وی به زمان برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره از 15 شهریور ماه جاری در اصفهان آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.
اژدری با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو مقطع اظهار داشت: این جشنواره ویژه بانوان و آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تنیس روی میز، تیر‌اندازی و دو و میدانی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
 
*‌ ویژگی‌های اصفهان با برگزاری ویژه جام ولایت به تمام مردم شناسانده می‌شود
وی به اهمیت برگزاری این جشنواره به صورت ویژه و مناسب اشاره کرد و افزود: با برگزاری این جشنواره به صورت ویژه و مناسب ویژگی‌های اصفهان به تمام مردم شناسانده می‌شود و این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در اصفهان به منظور برگزاری این جشنواره در اصفهان تصریح کرد:  کمیته فنی، پشتیبانی، روابط عمومی و کمیته بازرسی از کمیته‌های تشکیل شده در اصفهان به منظور برگزاری این جشنواره است.
وی به تعداد شرکت‌کنندگان از استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: 37 نفر از بانوان و آقایان اصفهانی در این جشنواره حضور دارند و با دیگر افراد شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی به رقابت می‌پردازند.
 
*‌ 120 میلیون تومان برای برگزاری جشنواره ورزشی وقف پیش‌بینی شده است
اژدری با اشاره به میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای برگزاری این جشنواره تاکید کرد: در حال حاضر حدود 120 میلیون تومان برای برگزاری جشنواره جام ولایت در اصفهان پیش‌بینی شده است و این هزینه‌ها از اعتبارات داخلی این اداره تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام اقدامات این اداره فرهنگی است، اضافه کرد: برگزاری این جشنواره یکی دیگر از اقدامات فرهنگی این اداره محسوب می‌شود و فرهنگ ورزش با برگزاری این جشنواره‌ها در میان مردم ترویج می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول