اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماهه نخست سال صورت گرفت؛

کشف 75 درصدی سرقت منازل در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری 75 درصد از سرقت‌های منازل در زنجان کشف شده است.

کشف 75 درصدی سرقت منازل در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان زنجان، مصطفی طلوعی اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی استان زنجان 75 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته در منازل مسکونی استان کشف شده است.
وی خاطر نشان کرد: در طول پنج ماه نخست سال‌جاری 379 سارق در استان زنجان دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه 370 نفر از سارقان دستگیر شده از بین مردان هستند، ادامه داد: تعداد زنان سارق دستگیر شده در پنج ماه نخست سال‌جاری 9 نفر است.
وی یادآور شد: دستگیری این تعداد سارق با اجرای طرح های مختلف پیشگیری از انواع سرقت‌ها و با هوشیاری ماموران انتظامی استان زنجان صورت گرفته است.
طلوعی با اشاره به اینکه این سارقان پس از اعتراف به سرقت به منظور بررسی بیشتر پرونده و طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده‌اند، اضافه کرد: رعایت موارد ایمنی مورد نیاز راه‌ حل مناسبی برای پیشگیری از این سرقت‌ها است.
وی با بیان اینکه در طول پنج ماهه نخست سال‌جاری 185 دستگاه موتور سیکلت مسروقه در استان زنجان کشف شده است، ادامه داد: خودورهای کشف شده در پنج ماه  نخست سال‌جاری 64 دستگاه است.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره راه‌های پیشگیری از سرقت به شهروندان اضافه کرد: شهروندان به منظور ایمنی بیشتر از خالی گذاشتن منازل مسکونی خود خوددرای کنند.
وی نصب حفاظ محکم و مقاوم و بر ری درب و پنجره‌های منازل مسکونی را از جمله موارد ایمنی به منظور پیشگیری از سرقت نام برد و افزود: شهروندان تا حد امکان از نگهداری اشیا قیمتی در منازل خود خودداری کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول