اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم هشدار داد:

تخریب افکار جوانان با ترویج فرهنگ غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان جهرم گفت: ترویج فرهنگ منحط غربی با استفاده از ابزار تهاجم فرهنگی از اقدامات غرب برای تخریب افکار عمومی جوانان است.

تخریب افکار جوانان با ترویج فرهنگ غربی
غفار محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: حضور نمازگزاران در مسجد، امید دشمنان اسلام را به ناامیدی بدل میکند چراکه دشمنان دین خدا، پیوسته در کمین هستند تا با دامن زدن به اختلاف‌ها و ایجاد تفرقه، یکپارچگی مسلمانان را از بین برده و راه نفوذ و تسلط خود را به درون آنها باز کنند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صفوف نماز جماعت، برهم زننده نقشه دشمن و مایه ناکامی آنهاست، افزود: حافظه تاریخی ملت مومن و انقلابی ایران هیچگاه از یاد نبرده که مومنان هوشیار و آگاه، مبارزه با حکومت ستمگر پهلوی را از مسجد آغاز کرده و آن را مرکز فعالیت‌های مبارزاتی خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در ادامه بیان داشت: در اهمیت این سنگر اسلام همین بس که رهبر انقلاب میفرمایند «مسجد به طور کلی به عنوان یک پایگاه دین، پایگاه عبودیت، پایگاه معرفت می­تواند برای جوامع اسلامی منشأ و سرآغاز حرکات بزرگ و برکات ماندگار باشد».
وی با اشاره به نقش مساجد و خانواده‌ها در جنگ نرم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: ترویج فرهنگ منحط غربی با استفاده از ابزار تهاجم فرهنگی اعم از ماهواره­ها، محصولات ضدفرهنگی، اینترنت و فضای مجازی از اقدامات غرب در تخریب افکار عمومی جوانان است.
این مسئول با بیان اینکه مقابله با ترویج و نشر فرهنگ‌های منحط  غرب در بین جوانان وظیفه تمام آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب، هجمه به ارزش‌های والای دینی و اسلامی که عامل اساسی در پیروزی ملت مسلمان ایران در سال 57 بود را به عنوان آخرین و تنهاترین عامل در دستور کار خود قرار داده‌اند.
رئیس پلیس شهرستان جهرم با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم دیندار و ولایی ایران اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: اشاعه فرهنگ اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سنتی نیکو است و می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول