اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد:

افتتاح 3 پروژه آبرسانی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: سه پروژه آبرسانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 3 پروژه آبرسانی در آذربایجان غربی
مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتبار 29 هزار و 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در این زمینه، تصریح کرد: افتتاح مخزن 15 هزار مترمکعبی میاندوآب، مخزن یک هزار متر مکعبی چهاربرج و پروژه تامین آب سیمینه از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته دولت است.
این مسئول با اشاره به مزایا و اهداف اجرای این پروژه‌ها، افزود: مخزن 15 هزار متر مکعبی میاندوآب 267 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد و 18 هزار میلیون ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.
آقازاده با اشاره به بهره‌برداری از طرح مخزن یک هزار متر مکعبی چهاربرج، بیان کرد: آغاز این طرح از سال 1388 بود که 3 هزار میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه شده و 17هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد.
وی با اشاره به طرح تامین آب سیمینه، گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال 1388 آغاز شده و 100 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد. 
این مسئول افزود: 8 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده که شامل احداث مخزن بتنی با حجم 500 متر مکعب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب، احداث خط انتقال به طول یک ممیز دو کیلومتر، احداث ساختمان بهره‌برداری و محوطه‌سازی است.
آقازاده در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: در این راستا شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی از تمام توان خود برای آبرسانی به مردم بهره ‌می‌یگرد.
وی سالم بودن آب‌ شرب مصرفی را مورد تاکید قرار دارد و افزود: در کنار آبرسانی تلاش می‌شود به کیفیت آب نیز توجه ویژه‌ای شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول