اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان خطاب به خبرنگاران؛

حاشیه‌های ورزش را پررنگ جلوه ندهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خطاب به خبرنگاران گفت: حاشیه‌های ورزش را پررنگ جلوه ندهید زیرا ورزش نیازمند آرامش است.

حاشیه‌های ورزش را پررنگ جلوه ندهید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی ‌ماهانی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران و عکاسان ورزشی که توسط هیئت فوتبال استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم کرمان بسیار نجیب و دوست‌داشتنی هستند و بارها دیده‌ایم که در مسابقات ورزشی حتی اگر تیم‌های مورد علاقه‌شان ناکام بوده‌اند، خویشتن‌داری کرده و اجازه برزو حوادث ناگوار را نداده‌اند.
وی افزود: من سال‌ها به عنوان مدیر ورزش در استان‌های مختلف فعالیت داشته‌ام و از نزدیک برخورد مردم را با ناکامی تیم‌هایشان دیده‌ام و نمی‌توانم رفتار مردم کرمان با آنها را مقایسه کنم زیرا کرمانی‌ها صبورتر هستند.
فولادی بیان کرد: به هر حال ناراحتی از باخت حق طبیعی مردم و هواداران است اما هنگامی که این ناراحتی پررنگ و بدون منطق شود، دردسر آفرین می‌شود.
وی گفت: در این بین نیز خبرنگاران نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کنند و اگر آنها حوادث را بسیار بزرگ جلوه دهند، قطعا حاشیه‌ساز شده و ممکن است، برای ورزش مفید نباشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در توصیه‌ای به خبرنگاران گفت: من از این قشر زحمتکش می‌خواهم که اتفاقات حاشیه‌ای ورزش را پررنگ جلوه ندهند تا شاهد پیشرفت و اعتلای ورزش استان کرمان باشیم.
پس از صرف افطار، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان که از بانیان این نشست بود، گفت: خبرنگاران همواره در موفقیت ورزش استان نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
مراد حاج‌جعفری با اشاره به روند تخصیص ورزشگاه باهنر به باشگاه صنعت مس اظهار داشت: مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا تربیت‌بدنی موظف است تا تمام امور مربوط به برگزاری مسابقات را به باشگاه صنعت مس بسپارد و به همین دلیل نیز ما در تلاش بودیم تا ورزشگاه باهنر را طی قراردادی به باشگاه صنعت مس اختصاص دهیم.
وی گفت: اما بنا به دلایلی مدیریت وقت باشگاه صنعت مس از ما خواست تا برگزاری بازی‌های مس را عهده‌دار شویم و ما نیز قبول کردیم.
حاج‌جعفری تصریح کرد: در بازی‌های اخیر مس اتفاقاتی افتاد که اصلا خوشایند نبود و همگان را ناراحت کرد اما با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا دیگر این حوادث در ورزشگاه کرمان رخ ندهد.
وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته امنیت بیرون از ورزشگاه بر عهده نیروی انتظامی شهرستان کرمان و داخل ورزشگاه نیز بر عهده یگان ویژه و حراست اداره کل ورزش و جوانان است و طبق قرار قبلی ورودی‌های خبرنگاران، جایگاه ویژه و هواداران نیز مجزاست.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ما از خبرنگاران و صدا و سیما تقاضا داریم تا واقعیات را آنگونه که هست جلوه دهند و از بیان اتفاقات ناخوشایند و حاشیه‌ای پرهیز کنند تا اعتبار فوتبال کرمان زیر سؤال نرود.
وی در ارتباط با ناکامی‌های دو تیم فوتبال مس کرمان و سرچشمه در لیگ برتر گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این دو تیم در لیگ موفق شوند و اینکه گفته می‌شود حذف یکی از این دو تیم از پیش طراحی شده، کذب بوده و همه مسئولان در تلاش هستند تا این دو تیم که نمایندگان پهناورترین استان کشور هستند در لیگ بمانند.
در پایان این مراسم از سوی هیئت فوتبال استان کرمان از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمان تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول