اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج؛

550 مددجوی کردستانی مهمان سفره‌های آسمانی شدند

خبرگزاری فارس: 550 نفر از مددجویان کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور جمعی از مسئولان مهمان سفره‌های آسمانی شدند.

550 مددجوی کردستانی مهمان سفره‌های آسمانی شدند
 رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در حاشیه این مراسم که در اردوگاه امام علی(ع) در سنندج برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: این مراسم با حضور 250 نفر از مادران شرکت‌کننده در طرح طرح نظام جامع آموزش، 200 نفر از دانشجویان کانون‌های ولایت و 100 نفر از دختران زیر پوشش این نهاد که به سن تکلیف رسیده‌اند برگزار می‌شود.
رضا طاهری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جوانان و نوجوانان کردستانی در کانون‌های دائم ولایت عضویت دارند، خاطرنشان کرد: کانون‌‌های جوانان پیرو ولایت تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی هستند که با محوریت اجرای برنامه‌های، دینی، مذهبی و اعتقادی تشکیل و فعالیت میکنند.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو زیر پوشش این نهاد مقدس در سطح استان در برنامه‌های مختلف شرکت میکنند.
طاهری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این اداره در قالب بیش از 35 سرفصل فرهنگی مختلف اجرا می‌شود، افزود: این برنامه‌ها به صورت مستمر در کانون‌های دائم، موقت وجوانان پیرو ولایت در طول سال اجرا میشود.
وی برگزاری اردوهای مختلف آموزشی و تفریحی برای این جوانان را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان برشمرد و  گفت: اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده و مشاوره خانواده‌ها زیرپوشش از دیگر برنامه‌های این اداره در طول سال است.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هدف از اجرای این طرح را تحکیم بنیان و آرامش خانواده‌ها دانست و گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب این طرح و با کمک معلمان، مشاوران و اساتید برای خانواده‌های زیر پوشش در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح شرکت کردند، افزود: امسال نیز این طرح به صورت گسترده‌تر در سراسر استان برگزار میشود.
طاهری با بیان اینکه در سال‌جاری نیز 7 هزار مددجوی دیگر در این طرح شرکت میکنند، تصریح کرد: در طرح نظام جامع آموزش، بر اساس نیازهای فرهنگی خانواده، برنامه‌های آموزشی تدوین و اجرا میشود.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: شناسایی و سطح‌بندی خانواده‌ها، تکمیل شناسنامه فرهنگی، انتخاب مشاوران خانواده، برنامه‌ریزی به منظور توانمندسازی خانواده‌ها و ارزیابی از مراحل اجرای طرح نظام جامع آموزشی خانواده است.
طاهری توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را ضروری خواند و گفت: در این طرح تعداد زیادی از مشاوران و کارشناسان دینی به 7 هزار خانوار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد آموزش‌های لازم را ارائه میدهند.
به گفته وی، صیانت و تشویق خانواده‌های محروم به خود اشتغالی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و ارتقای بهداشت جسمانی و روانی از اهداف برگزاری طرح نظام جامع آموزش خانواده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول