اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دزفول صورت گرفت؛

افتتاح 8 طرح بهسازی روستایی دزفول

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان دزفول از هشت طرح بهسازی روستاهای دزفول بهره‌برداری شد.

افتتاح 8 طرح بهسازی روستایی دزفول
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول شامگاه یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار داشت: هشت طرح بهسازی و اصلاح معابر و جوی و جدول در روستاهای دزفول از ماه‌های پیش با اعتبارات تخصیص داده شده در بودجه سال89 احداث شده است که امروز به بهره برداری می‌رسد.
ناصر ایزدی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 860 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این اعتبارات از محل توسعه، استانی و ... تامین شده است.
 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول با اشاره به مشخصات فنی این پروژه تاکید کرد: این پروژه‌ها بیش از 52 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت داشته است.
ایزدی تاکید کرد: برای احداث این پروژه‌ها 4 هزار و 250 متر مربع پیاده رو سازی و 3 هزار و 250 متر احداث جوی و جدول اجرا شده است.
وی بیان کرد: در این پروژه‌های بهسازی روستایی بیش از 360 متر لوله‌گذاری شده است تا روستائیان در محل روستا از رفاه بیشتری برخوردار باشند.
این مقام مسئول تاکید کرد: توجه به بهسازی روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و حاشیه نشینی جلوگیری کرده و سبب رونق روستاها می‌شود.
ایزدی بر به نتیجه رسیدن هر چه سریع‌تر طرح‌های بهسازی و هادی روستاهای شهرستان تاکید کرد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای برای روستاها وجود دارد که اگر انجام شوند، با تامین زیرساخت‌های مناسب حتی می‌توان شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاهایشان بود. بسیاری از مردم اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت تامین شرایط مناسب زندگی، مایلند به روستاها و زمین‌های اجدادی خود بازگردند.
وی تصریح کرد: باید منابع خوبی را به روستاها اختصاص یابد زیرا روستاها به‌عنوان یک قطب تولیدکننده در توسعه استان سهم بسزایی دارند.
انتهای پیام/غ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول