اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

راه روستایی بندبال دزفول افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان دزفول راه روستایی بندبال این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

راه روستایی بندبال دزفول افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دزفول شامگاه یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه رفاه روستائیان در این منطقه را در پی خواهد داشت.
بهزاد روحانی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه افزود: برای اجرای این پروژه بیش از 110 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این میزان اعتبار از محل اعتبارات نگهداری راه‌های اداره راه و ترابری از ردیف تملک دارایی تامین شده است.
 وی با اشاره به اجرای این پروژه و مشخصات فنی آن بیان کرد: این پروژه به طول دو کیلومتر در مسیر منتهی به خروجی شهرستان دزفول احداث شده است.
روحانی افزود: همه مشخصات این پروژه از نوع جاده‌های روستایی است زیرا با عرض شش متر و ضخامت آسفالت 5 سانتیمتر احداث شده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دزفول با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای احداث راه‌های روستایی در کشور، گفت: شهرستان دزفول در سال‌های گذشته در بخش راه‌های روستایی متحول شده است و این امر تنها به دلیل توجه مسئولان در استان به این شهرستان بوده است.
شهرستان دزفول با داشتن 500 هزار نفر جمعیت از شهرهای بزرگ در شمال خوزستان به شمار می‌آید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول