اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

کسب 220 مدال توسط ورزشکاران لرستانی

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران لرستانی در مسابقات کشوری و جهانی 220 مدال برای لرستان به ارمغان آورده‌اند.

کسب 220 مدال توسط ورزشکاران لرستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رحیم میرنصوری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: از این تعداد 91 مدال طلا، 62 نقره و 67 برنز هستند.
وی 53 اعزام به مسابقات کشوری و 63 دعوت به تیم ملی را از افتخارات کسب شده از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.
میرنصوری بیان کرد: ورزش لرستان با کمبود اعتبارات مواجه است و از طرفی برای جذب اسپانسر نیز به هر دری میزنیم به در بسته بر میخوریم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: یکی از چالش‌های لرستان در خصوص اسپانسر این است که ما زیرساخت صنعتی نداریم که ورزشکاران را حمایت کنند و این مهم می‌تواند موجب افت ورزش لرستان شود.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هیچگونه ابلاغ اعتباری نداشته‌ایم، عنوان کرد: در این راستا نامه‌ای را به استاندار لرستان به عنوان محاسبات برای پیگیری این مهم ارسال کرده‌ایم.
میرنصوری اظهار داشت:حق ورزش و تربیت بدنی بوده که از این یک درصد استفاده کنند و باید این مهم تعیین تکلیف شود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: اعزام‌های ورزشی که تاکنون انجام داده‌ایم اعتبار آن‌ها از محل جذب ناچیز یک درصد اعتبارات دستگاه‌های دولتی به ورزش تامین شده است.
میرنصوری در خصوص برکناری روسای هئیت‌های ورزشی ملی روزهای آتی در لرستان اظهار کرد: بنابر ارزیابی صورت گرفته یک سوم از روسای هیئت‌های ورزشی استان به دلیل ناکار آمدی بر کنار میشوند.
وی با اشاره به اینکه برخی از روسای هئیت‌های ورزشی استان تنها به دنبال سیاسی بازی، نفوذ و ارتباط هستند، متذکر شد: چنین هئیت‌هایی سال‌هاست که با سیاسی بازی اداره شده، و با ناکارآمدی در حوزه خود عقب گرد داشته‌اند.
میرنصوری در ادامه اجرای طرح پیکرسنجی، اجرای طرح آمایش لرستان و... را از مهم‌ترین برنامه‌های تربیت بدنی لرستان در سال جاری عنوان کرد.
وی ایجاد کتابخانه تربیت بدنی و راه‌اندازی نخستین مرکز فوریت‌های اورژانسی در سالن تختی را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: به منظور بهره‌گیری از علم و دانش مربیان روسی به زودی تفاهمنامه‌ای با این کشور منعقد می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول