اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور؛

پارک‌های موضوعی در مشهد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: برای نخستین‌بار در کشور پنج پارک موضوعی خاص در مناطق شهرداری مشهد احداث میشود.

پارک‌های موضوعی در مشهد احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد احمدرضا سلامی اظهار داشت: هر یک از این پارک‌ها با مفهومی خاص احداث شده تا ضمن جذب مخاطب، در حین بازدید الهاماتی جز طراوت و تازگی طبیعت را به بازدید کننده القا کند.
وی اظهار داشت: در این راستا مطالعات پارک بازیافت با مساحت بالغ بر 2.5 هکتار در منطقه 12 شهرداری مشهد اتمام یافته و اجرای پارک دانش با محوریت علوم پایه و تاریخ و تمدن در منطقه 10 شهرداری مشهد آغاز شده است.
سلامی خاطرنشان کرد: در پارک موضوعی باغ متحرک، عناصر و اجزای سیار آن به همراه نورپردازی خاص و مدرن حس تحرک را به بازدید کننده منتقل میکند.
وی افزود: این پارک در مساحتی افزون بر 1.2 هکتار در منطقه 10 اجرا خواهد شد و در حال حاضر در فاز مطالعاتی قرار دارد.
این مقام مسئول به احداث پارک مینیاتوری اشاره کرد و افزود: این پارک نیز با مساحتی بیش از 2.9 هکتار در منطقه 10 و با عنوان پنجره خراسان رو به ایران در حال مطالعه توسط مشاوران است.
سلامی بیان داشت: پارک گلها نیز در منطقه 11 شهرداری مشهد در مساحتی بیس از سه هکتار توسط مشاور در حال مطالعه و طراحی است که گونه‌های مختلف گلها را در خود جای میدهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول