اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

ارزان‌ترین سوخت مربوط به بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین حمایت دولت از بخش کشاورزی به عنوان بزرگ‌ترین ساختار اجتماعی کشور از طریق کاهش قیمت‌های حامل‌های انرژی صورت گرفته به طوریکه ارزان‌ترین سوخت ارائه شده مربوط به بخش کشاورزی است.

ارزان‌ترین سوخت مربوط به بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی ا... دینی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به دو روستای دیزج شیخ‌الاسلام و شیخ بابا از توابع شهرستان ملکان که با حضور فرماندار و نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در روستای شیخ بابابر گزار شد، ضمن تبریک هفته دولت افزود: به منظور حرکت در راستای اهداف دولت عدالت‌محور و توجه بیش از پیش دولت نهم و دهم در محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی، اولویت اصلی این شرکت توسعه شبکه‌های گازرسانی به بخش‌های محروم استان بوده به طوریکه برای بهره‌مندی هر خانوار این دو روستا 20 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی، اعتبار پیش‌بینی شده برای گازرسانی به این روستاها را بالغ بر 2 میلیارد ریال اعلام داشت و  گفت: با گازرسانی به دو روستای ملکان 95خانوار روستایی جدید با جمعیتی بالغ  بر470 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول شرکت گاز استان با اشاره به اجرای بیش از  47 هزار و 300 متر شبکه گاز برای این دو روستا تصریح کرد: بیشترین حمایت دولت از بخش کشاورزی به عنوان بزرگ‌ترین و مطمئن­ترین هدایت‌کننده ساختار اجتماعی کشور از طریق کاهش قیمت‌های حامل‌های انرژی صورت گرفته است به طوریکه  ارزان‌ترین سوخت ارائه شده مربوط به بخش کشاورزی استان است تا با ایجاد ارزش افزوده بالا، افزایش درآمد و تولید ملی شاهد تحقق توسعه پایدار در بخش اقتصاد کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با اشاره به لزوم صرفه‌جویی و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی خاطرنشان کرد: اصلاح الگوی مصرف به عنوان نماد و یادآوری است برای اینکه به سمت بهره­مندی درست از منابع و امکانات خدادادی حرکت کنیم تا ضمن استفاده از سوخت پاک، ارزان و قابل دسترس با صرفه‌جویی در مصرف، امکان به کارگیری گاز در سایر بخش‌های اقتصادی کشور به منظور افزایش بازدهی و توان تولید فراهم شود.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول