اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل:

ارزش قرآن در خانه‌ها باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: خانواده‌ها موظفند، ارزش قرآن را در خانه‌ها و بین فرزندان بالا ببرند.

ارزش قرآن در خانه‌ها باید بیشتر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محسن عارفی پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن که در نمازخانه آموزش و پرورش زابل برگزار شد، اظهار داشت: جزء‌خوانی قرآن در ادارات، حرکت  بسیار مهم و جدیدی است و از دانش‌آموزان نیز دعوت شود تا برای انس و الفت بیشتر با قرآن، تلاش کنند.
وی افزود: قرآن کتابی هدایتگر بوده و تنها برای مسلمانان نیست بلکه همه جهانیان را شامل می‌شود، حتی برای بی ین‌ها نیز هدایت کننده هست و این از نشانه‌ها و معجزات قرآن است.
رئیس تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: قرآن شفا دهنده روح و جسم انسان‌هاست.
عارفی تصریح کرد: قرآن کفر، نفاق و ... را شفا می‌دهد و برای مؤمنان رحمت است.
وی در مورد فضایل ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک کلاس و یک آموزشگاه قرآنی است تا با قرآن بهتر مانوس شویم و بتوانیم از این ماه پر برکت استفاده کامل را ببریم.
رئیس تبلیغات اسلامی زابل ادامه داد: مؤمنان هوشیار باشند بعد از ماه مبارک رمضان، قرآن را فراموش نکنند و سعی شود روز خود را با قرآن آغاز کنیم و قرآن همیشه در قلب ما باشد و از دستورات قرآن استفاده کامل را ببریم.
عارفی یادآور شد: ما هرچه قرآن را بیشتر بخوانیم  و هرچه تکرار کنیم قشنگی و زییایی آن در ما بیشتر جلوه‌گر می‌شود و ما را به طرف خود می‌کشاند تا از این دریای سراسر نور استفاده برده و با آن انس بگیریم.
وی گفت: ما باید ارزش قرآن را در خانه بیشتر کنیم و پدر و مادرها وظیفه دارند که به فرزندان خود قرآن بیاموزند همچنین برادر و خواهر بزرگتر به کوچکترها آموزش دهند.
رئیس تبلیغات اسلامی زابل افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی است زیرا خواندن حتی یک آیه در این ماه برابر با ختم قرآن در دیگر ماه‌های سال است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول