اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان:

نصب شناسنامه تاکسیرانان از اقدامات مطلوب بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: نصب شناسنامه تاکسیرانان از عملکردهای خوب تاکسیرانی است.

نصب شناسنامه تاکسیرانان از اقدامات مطلوب بود
محمدجواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نصب شناسنامه تاکسیرانان روی شیشه جلوی اتومبیل و قابل مشاهده بودن آن توسط مسافران این امکان را فراهم میکند تا مسافرین در مرحله نخست چهره راننده تاکسی را با شناسنامه نصب شده مطابقت دهند.
وی افزود: در مراحل بعدی این امکان برای مسافران فراهم شده تا انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه خدمات‌رسانی تاکسی ‌موردنظر، ناوگان حمل و نقل و حتی پیشنهادات و یا تشویقات خود را با شماره پیامک 30001139 که اختصاص به رسیدگی شکایات و تشویقات مردمی دارد را به اطلاع سازمان برسانند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: شماره پیامک 30004139 نیز برای ارتباط با مدیرعامل در نظر گرفته شده و پیامکهایی که به این خط ارسال میشود در رادیوتاکسی و سیمای تاکسی خوانده شده و به اطلاع شهروندان میرسد.
وی بیان داشت: این در حالی است که شکایات و تشویق‌های مسافرین در خصوص هر یک از رانندگان تأثیر مستقیمی در پرونده و عملکرد راننده مذکور دارد و سبب افزایش ارتباط مردم و تاکسیرانان با سازمان میشود.
زارعی ادامه داد: با اجرای این طرح حتی رانندگان تاکسی هم میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات مختلف به اطلاع سازمان برسانند که در رادیوتاکسی و سیمای تاکسی به آن پرداخته شود.
وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی نیز مانند سایر صنوف موجود در جامعه باید افزایش قیمت سالانه را داشته باشد ولی امسال به خاطر بخشنامه‌های موجود این امر به تعویق افتاد و تا مردادماه به طول انجامید.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان تصریح کرد: نرخ‌های جدید با توجه به تورم موجود در جامعه تعیین شده است و بر اساس بند ج ماده 12 آیین‌نامه اجرایی قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی مصوب شورای انقلاب، رانندگان تاکسی متعهد به تهیه و استفاده از لباس فرم و نظیف و سایر شرایط در موقع ارائه سرویس هستند.
وی در پایان گفت: قانون استفاده از لباس فرم در سال 89 به تصویب شورای سازمان تاکسیرانی و هیئت مدیره رسید که اجرایی نشده بود و ما توانستیم از خردادماه سال جاری این قانون را ابلاغ و اجرا کنیم که در این طرح تاکسیهای ترمینال، تاکسی بیسیم‌ها و مسئول خط‌ها برای شناسایی بهتر شهروندان دارای لباس فرم سفید هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول