اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد:

ایجاد 4 مجتمع آبرسانی در اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از ایجاد چهار مجتمع آبرسانی در شهرستان اهر خبر داد.

ایجاد 4 مجتمع آبرسانی در اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی آقاکندی اظهار داشت: برای بهره‌مندی عموم روستاییان و عشایر این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی عملیات اجرای ساخت چهار مجتمع آبرسانی یخفروزان، گللر و دیلکه، آقبراز و ویزه‌ناب آغاز شده است.
وی تصریح کرد: با اتمام این پروژه‌های مهم آبرسانی 88 روستای شهرستان اهر در بخش مرکزی و هوراند از آب لوله‌کشی شده و بهداشتی بهره‌مند میشوند.
رئیس کمیته کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی، پروژه مجتمع آبرسانی یخفروزان را یکی از پروژه‌های مهم شهرستان در بخش آبرسانی به روستا برشمرد و افزود: تاکنون بالغ بر 21 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم در اجرای این پروژه تسریع شود.
وی گفت: برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی شهرستان اهر بالغ بر 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم در زمینه محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و توزیع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش آب عنایت ویژه از سوی مسئولان ذیربط صورت گیرد.
در این مراسم با حضور فرماندار، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان طرح آبرسانی به روستای آقاکندی از توابع بخش مرکزی اهر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و اهالی این روستا از نعمت آب سالم برخوردار شد.
هم اکنون بیش از 90 درصد روستاهای این شهرستان از آب بهداشتی بهره‌مند هستند و 64 درصد نیز زیرپوشش اداره آبفاب روستایی قرار دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول