اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر:

مطبوعات رکن مهم توسعه شهری هستند

خبرگزاری فارس: شهردار بندر بوشهر گفت: باید از مطبوعات به عنوان رکن مهم توسعه شهری و ارتقای سطح دانش شهروندان حمایت کرد.

مطبوعات رکن مهم توسعه شهری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل‌الله توسلی پیش از ظهر امروز در دیدار با شماری از مدیران مسئول و روزنامه‌نگاران بوشهری با اشاره به استقامت تاریخی و فرهنگی و حضور و فعالیت هنرمندان، شعرا و نویسندگان و روزنامه نگاران پرشمار و نامی در تاریخ بندر بوشهر افزود: این بندر با داشتن سابقه تاریخی و فرهنگی‌اش،  آنچنان جاذبه و جذابیت فرهنگی در  ذرات خاکش نهفته که همه شهروندان و اهالی اش را با مقوله فرهنگ دمخور و  آشنا کرده است.
وی با اشاره به سابقه درخشان روزنامه نگاری در استان بوشهر  اظهار داشت: روحیه و منش اصلی مردم شهر بوشهر فرهنگی است و افرادی نیز که در طول تاریخ به عنوان تاجر و بازرگان در بوشهر حضور داشته‌اند غیر بومیانی بوده‌اند که فضا را برای تلاش فرهنگی بوشهری‌های اصیل ایجاد کرده‌اند.
توسلی با اشاره به نقش مهم مطبوعات در جوامع افزود:  مطبوعات در بوشهر که زمانی دروازه ورود نخستین دستاوردهای جهان نوین بوده است نقش مهمی در جامعه دارند و باید از این رکن مهم توسعه شهری و ارتقای سطح دانش شهروندان حمایت کرد.
در این دیدار ابتدا چند از  مدیران مسئول و روزنامه نگاران استان  با تشریح وضعیت فعلی مطبوعات و رسانه‌های استان  به بروز مشکلات مالی برای مطبوعات و هفته نامه‌های استان اشاره کردند و خواستار  مساعدت و  توجه بیشتر شهرداری برای تقویت تمام رسانه‌های و مطبوعات استان شدند.
در ادامه این دیدار مقرر شد برای کمک به هفته نامه‌های شهر بوشهر و همچنین افزایش سرانه مطالعه شهروندان، شهرداری از هفته نامه‌های فعال شهر بوشهر هر شماره تعداد قابل توجهی را خریداری و در اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی توزیع کند.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول